ZTE چين در ايران دوره هاي آموزشي NGN برگزار مي کند

به گزارش خبرنگار موبنا تک محوري شبکه موبايل سلولي، تلفن ثابت و ديتا که هريک با توجه به نيازهاي ارتباطي به تدريج و به صورت مجزا به وجود آمده ، عامل چالشهاي جديد دنياي مخابرات در دو دهه اخير شده است.از اين رو زيرساخت ها و تجهيزات نصب شده مخابرات فعلي بايد به گونه اي …

به گزارش خبرنگار موبنا تک محوري شبکه موبايل سلولي، تلفن ثابت و ديتا که هريک با توجه به نيازهاي ارتباطي به تدريج و به صورت مجزا به وجود آمده ، عامل چالشهاي جديد دنياي مخابرات در دو دهه اخير شده است.
از اين رو زيرساخت ها و تجهيزات نصب شده مخابرات فعلي بايد به گونه اي متحول شود تا پاسخگوي نيازهاي روزافزون سرويس هاي چندرسانه اي باشد؛ به همين منظور در جهان امروز شبکه گسترده نسل آينده (NGN) و گذار از شبکه هاي فعلي به خوبي مي تواند پاسخگوي اين نياز باشد.
بر همين اساس دوره‌هاي مشترک آموزشي NGN طبق تفاهم نامه شرکت مخابرات ايران و شرکت ZTE چين ، در مجتمع بين المللي آموزشي و پژوهشي اصفهان برگزار مي‌شود.
دکتر غلامعلي حسني صدر- سرپرست دانشکده پست و مخابرات- با بيان اينکه طول هر دوره پنج روز است و در مجموع سه هفته کاري به طول خواهد انجاميد، اظهار داشت: در هر دوره ۳۰ نفر از کارشناسان و مديران شرکت‌هاي مخابرات استاني، شرکت‌هاي مستقر در تهران، مرکز آموزش مخابرات و دانشکده پست و مخابرات شرکت مي‌کنند.
۱۲۸/۱۶/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا