موتورولا گام اندروییدی دیگری برداشت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، گوشی Sholes موتورولا قرار است توسط وریزون وایرلس به بازار تلفن همراه عرضه شود.گفته می شود Sholes به لحاظ عملکردی از گوشی Morrison موتورولا ویژگی های کمتری دارد و نوجوانان را هدف گرفته که جمعیت زیادی را تشکیل می دهند و فقط ویژگی ارسال …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، گوشی Sholes موتورولا قرار است توسط وریزون وایرلس به بازار تلفن همراه عرضه شود.
گفته می شود Sholes به لحاظ عملکردی از گوشی Morrison موتورولا ویژگی های کمتری دارد و نوجوانان را هدف گرفته که جمعیت زیادی را تشکیل می دهند و فقط ویژگی ارسال پیام مد نظر انها نیست.
انتظار می رود گوشی Sholes دارای صفحه نمایش ۷/۳ اینچی لمسی با وضوح تصویر ۴۸۰ x 854 پیکسل، دوربین ۵ مگاپیکسلی با زوم خودکار و ۵۱۲ مگابایت حافظه داخلی باشد.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از اسلات کارت microSD/SDHC برای ارتقا تا ۱۶ گیگابایت اشاره کرد و پیش بینی می شود که در جعبه بسته بندی گوشی یک کارت حافظه ۸ گیگابایت قرار داشته باشد.
انتظار می رود گوشی Sholes دارای حافظه RAM 256 مگابایتی، دریافت کننده GPS و اتصالات Wi-Fi باشد و از سرویس های شبکه CDMA، بلوتوث با EDR 1 و مرورگر HTML پشتیبانی کند.
این گوشی همچنین قابلیت پشتیبانی از فایل های AMR-NB/WB, MP3, PCM / WAV, AAC, AAC +, eAAC +, WMA و MPEG-4, H263, H264, WMV را دارد.
گوشی Sholes دارای باتری لیتیوم یونی ۱۴۰۰ میلی آمپری است که در حال آماده باش ۴۵۰ ساعت و در حال مکالمه ۴۲۰ ساعت شارژ نگه می دارد.
ابعاد این گوشی ۶۰x 115.80 x 13.70 میلی متر است و ۱۶۹ گرم وزن دارد.
گفته می شود موتورولا در صدد است این گوشی را ماه اکتبر روانه بازار کند اما درباره قیمت ان هنوز اطلاعی نداده است.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا