دکل هاي BTS شهر تهران زيباسازي مي شوند

به گزارش خبرنگار موبنا هم اکنون حدود دوهزار سايت BTS در تهران متعلق به همراه اول و ۵۰۰ سايت متعلق به ايرانسل بوده و ۳۰۰ سايت نيز به تاليا اختصاص دارد.محمدعلي عابدي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:از آنجايي که برخي سايت هاي BTS فعلي در سطح شهر تهران، بدون حفظ و …

به گزارش خبرنگار موبنا هم اکنون حدود دوهزار سايت BTS در تهران متعلق به همراه اول و ۵۰۰ سايت متعلق به ايرانسل بوده و ۳۰۰ سايت نيز به تاليا اختصاص دارد.
محمدعلي عابدي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:از آنجايي که برخي سايت هاي BTS فعلي در سطح شهر تهران، بدون حفظ و رعايت فضاي شهري نصب شده اند، زيباسازي اين دکل ها در دستور کار شرکت “سايت شيرينگ” قرار گرفته است.
سايت شيرينگ شرکتي است که براي استفاده مشاعي از فضاهاي عمومي براي نصب آنتن هاي BTS و نيز ساماندهي دکل هاي مخابراتي شهر تهران بمنظور استفاده اپراتورها ايجاد شده است.
عابدي همچنين گفت: دکل هاي BTS شهر تهران بايد از حالت فعلي خارج شده و مبلمان شهري در آن رعايت شود؛ به همين منظور در آيين نامه استفاده مشترک اپراتورها از فضاي شهري بخشي نيز به اين موضوع اختصاص يافته است.
به گفته وي، آيين نامه سايت شيرينگ تدوين شده و در مرحله تصويب نهايي در سازمان تنظيم مقررات است و مشاوران حقوقي و تعرفه اي اين آيين نامه نيز در حال نهايي کردن مباحث تعرفه اي اين طرح هستند.
مديرعامل شرکت ارتباط مشترک شهر خاطرنشان کرد:از اين پس هر سايت BTS که در تهران نصب و راه اندازي شود، تمامي شرايط زيباسازي شهري در آن رعايت خواهد شد.
وي پيش از اين نيز گفته بود که در مرحله اول فعاليت اين شرکت، ۵۰ سايت BTS تلفن همراه در تهران مورد استفاده مشارکتي اپراتورهاي اول، دوم و تاليا قرار مي گيرد.
نمايندگاني از اپراتورهاي اول ، دوم، تاليا و شهرداري تهران در هيات مديره شرکت سايت شيرينگ حضور دارند. 
۱۲۸/۱۶/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا