شبکه CDMA تلسترا مسدود مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”جف بوث”،مدير عامل تلسترا در بيانيه اي اعلام کرد:از زمان عرضه سرويس نسل جديد WCDMAاين اپراتور که مدت دو سال از آن مي گذرد جمع کثيري از کاربران مناطق مختلف حتي مناطق روستايي به سمت اين سرويس کشيده شده اند.وي افزود:ما قصد داريم سرويس قديمي CDMAرا به کل …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”جف بوث”،مدير عامل تلسترا در بيانيه اي اعلام کرد:از زمان عرضه سرويس نسل جديد WCDMAاين اپراتور که مدت دو سال از آن مي گذرد جمع کثيري از کاربران مناطق مختلف حتي مناطق روستايي به سمت اين سرويس کشيده شده اند.
وي افزود:ما قصد داريم سرويس قديمي CDMAرا به کل از شبکه خود خارج کنيم وبه اين منظور در ضرب الاجلي که به وسيله نامه و پيام کوتاه به  کاربران ارسال شد ، از آنها درخواست کرده ايم تا ۲۸آوريل شبکه خود را تغيير دهند.
“هلن کونان”وزير ارتباطات استراليا گفت:اين اپراتور قراربود سرويس CDMAخود را در ژانويه ۲۰۰۸ از شبکه خارج کند اما با مخالفت اين وزارتخانه مواجه و اجراي اين طرح به ماه آوريل موکول شد.
تعداد کاربران استراليا تا ژوئن ۲۰۰۶ميلادي حدود ۱۹ميليون و۸۰۰هزار مشترک و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۶.۹۵درصد بوده است.
در اين کشور۶اپراتور ارتباطي وجود دارد که تلسترا با ۹ميليون و۳۰۰هزار کاربر رتبه اول را در ميان ديگر رقبايش دارا مي باشد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا