استفاده از تلفن همراه در حمام و سرويس هاي بهداشتي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “مارکت واچ”، مطالعات جديدي که توسط شرکت نوکيا انجام شده نشان مي دهد ۵۳ درصد کاربران آمريکايي حتي هنگامي که در حمام يا دستشويي هستند نيز دست از پاسخ گويي به تلفن همراه يا ايميل هاي دريافت شده در گوشي بر نمي دارند.در اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “مارکت واچ”، مطالعات جديدي که توسط شرکت نوکيا انجام شده نشان مي دهد ۵۳ درصد کاربران آمريکايي حتي هنگامي که در حمام يا دستشويي هستند نيز دست از پاسخ گويي به تلفن همراه يا ايميل هاي دريافت شده در گوشي بر نمي دارند.
در اين تحقيق ۷۵ درصد کاربران اعلام کرده اند که موفق به ايجاد يک توازن بين کارهاي روزانه و انجام فعاليت هاي تجاري با تلفن همراه شده اند و در برخي موارد مجبور هستند که در حمام يا دستشويي  به تماس هاي فوري تلفن همراه پاسخ دهند.
از نظر کارشناسان، اين نوع استفاده از تلفن همراه نه تنها ايجاد توازن در کارها نيست بلکه نوعي زياده روي در فعاليت هاي کاري يا اعتياد به تلفن همراه محسوب مي شود.
تلفن همراه تمام ساعات کاربران را به خود اختصاص داده و آنها حتي براي دريافت تماس هاي فوري خواب راحتي نيز ندارند و در هنگام انجام فعاليت هاي روزانه در منزل، خيابان و محل کار دائما از تلفن همراه استفاده مي کنند که هم از نظر جسمي و هم از نظر روحي براي کاربران خطرناک است.
خبر هاي جديدي که در مورد بيماري هاي مختلف ناشي از استفاده بيش از حد از تلفن همراه منتشر مي شود و عوارض روحي که منجر به بيماري هاي اعتياد به تلفن همراه شده است، شاهدي بر اين مدعا مي باشد.
۱۱۲/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا