ارايه سيستم پشتيبان موبايلي براي دسترسي به شماره هاي گوشي مفقودي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “اکونوميک تايمز “، بيشترين ضربه اي که يک کاربر از گم شدن گوشي خود مي بيند از دست دادن شماره تلفن هاي موجود در آن است و سيستم پشتيبان موبايلي مي تواند نگراني کاربران را براي از دست دادن شماره هاي موجود در گوشي ، …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “اکونوميک تايمز “، بيشترين ضربه اي که يک کاربر از گم شدن گوشي خود مي بيند از دست دادن شماره تلفن هاي موجود در آن است و سيستم پشتيبان موبايلي مي تواند نگراني کاربران را براي از دست دادن شماره هاي موجود در گوشي ، از بين ببرد.
در حال حاضر بيشتر تهيه کنندگان سرويس هاي موبايلي براي جذب بيشتر کاربران و ارايه سرويس هاي کاراتر روي سرويس هاي ارزش افزوده تمرکز کرده اند.
 اين سرويس تنها براي بازيافت  شماره هاي موجود در دفترچه تلفن همراه کاربرد دارد و نمي تواند داده هاي ديگر همچون موزيک ،عکس را در صورت گم شدن در اختيار کاربر قرار دهد.
BSNL  بدون انتشار ويژگي و روش کار اين سيستم اعلام کرد،  در نظر دارد با توجه به خط مشي جديد خود تا پايان مارس ۲۰۰۹ ميلادي تعدا د ۸۰ هزار ارتباطات جديد GSM،۱۰هزار و ۹۰۰ارتباط خطوط زميني و نه۹ هزار و ۵۰۰ ارتباط جديد پهن باند به شبکه خود اضافه کند.
Bharat Sanchar Nigam Limited شرکت ارتباط از راه دور هند است که دفتر اصلي آن در دهلي نو مي باشد و بزرگ ترين شرکت ارتباطي خطوط ثابت و بي سيم  اين کشور و ششمين شرکت در جهان است.
اين شرکت حدود ۳۳ ميليون کاربر داردو ماهانه حدود ۸۰۰ هزار نفر به شبکه ارتباطي خود اضافه مي کند و قصد دارد شمار  کاربران خود را تا سال ۲۰۱۰به ۱۰۰ميليون نفربرساند.
اين شرکت سرويس هاي خطوط ثابت را نيز ارايه مي دهد که مجموع کاربران خطوط ثابت و همراه آن بيش از ۶۳ميليون نفر اعلام شده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا