نمودار سازمانی بخش حاکمیتی آماده اجرا

   به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط  عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد حسن محبیان عراقی، اظهار داشت: اساسنامه پیشنهادی برای بخش حاکمیتی در کمیسیون امور زیربنایی دولت به تصویب رسید است.وی افزود: اساسنامه سازمان پست دولتی ایران هم اکنون در نوبت طرح در جلسه هیات وزیران است که منتظر …

 
  به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط  عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد حسن محبیان عراقی، اظهار داشت: اساسنامه پیشنهادی برای بخش حاکمیتی در کمیسیون امور زیربنایی دولت به تصویب رسید است.
وی افزود: اساسنامه سازمان پست دولتی ایران هم اکنون در نوبت طرح در جلسه هیات وزیران است که منتظر تصویب و ابلاغ آن هستیم.
وی خاطر نشان کرد: پس از ابلاغ اساسنامه مذکور، بخش حاکمیتی منفک و زیر نظر وزارت ارتباطات به عنوان یکی از واحد های نظارتی بخش پست شروع به کار خواهد کرد.
محبیان عراقی در خصوص وظایف بخش حاکمیتی پست گفت: امور نظارتی و هدایتی شرکت های پستی فعالان در بخش پست و اپراتورهای پستی از جمله وظایف بخش حاکمیتی پست خواهد بود.
وی ادامه داد: بر اساس ساختار سازمانی تعریف شده و همچنین اساسنامه سازمان پست دولتی ایران، هماهنگی و روابط بین اپراتورها از دیگر وظایف در نظر گرفته شده برای این بخش است.
مدیر عامل شرکت پست با بیان این مطلب که هدایت امور مربوط به بخش بین الملل نیز بر عهده بخش حاکمیتی قرار دارد تصریح کرد: ارتباط بین الملل و بین کشورهای مختلف و عضو اتحادیه جهانی پست و همچنین هماهنگی جلسات و همایش های بین المللی از جمله جلسات اتحادیه از جمله فعالیت هایی است که در این بخش انجام خواهد شد.
وی تأکید کرد: هدایت و نظارت نقاط مرزی واحدهای پستی و امور فنی و راهبردی آموزشی در بخش بین الملل نیز از دیگر وظایف سازمان پست دولتی ایران خواهد بود.
۱۱۷/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا