تي موبايل شبکه LTE تلفن همراه را در آلمان ارايه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”،  Long Term Evolution  (LTE ) يکي از فناوري هاي نسل سومي است که با عث بهبود استاندارد موبايلي UMTS (سيستم ها ي ارتباطات موبايلي  جهاني ) براي کار با فناوري ها و تکنولوژي هاي جديد آينده مي شود. پايگاه اينترنتي “سلولارنيوز” به نقل از يک مقام آگاه اعلام کرد ، …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”،  Long Term Evolution  (LTE ) يکي از فناوري هاي نسل سومي است که با عث بهبود استاندارد موبايلي UMTS (سيستم ها ي ارتباطات موبايلي  جهاني ) براي کار با فناوري ها و تکنولوژي هاي جديد آينده مي شود.
 پايگاه اينترنتي “سلولارنيوز” به نقل از يک مقام آگاه اعلام کرد ، در اين طرح  سرويس هاي  داده نيز به طور آزمايشي در فاصله چهار کيلومتري  از بن تا کناره رودخانه راين مورد بررسي قرار گرفت که هيچگونه اختلالي در مخابره آن مشاهده نشد و حتي هيچ مشکلي روي کيفيت ارتباطات تماس هاي ديگر در اين منطقه ديده نشده است.
اين گزارش حاکي است ، رسيدن به اين موفقيت يکي از پيش شرط هاي لازم براي ارايه سرويس هاي با کيفيت  است و نورتل و شرکت ال جي الکترونيک ، براي اجراي اين طرح با تي موبايل همکاري کردند.
تي موبايل به کشورهاي آلمان، آمريکا، شيلي، کلمبيا، پاراگوئه، اروگوئه، مکزيک، پورتريکو، اکوادور، پرو، برزيل، جمهوري دومنيکن، گواتمالا، هندوراس، نيکاراگوئه، اکوادور و السالوادورسرويس ارايه مي دهد.
اين اپراتور با ۱۱۳ميليون و ۷۰۰هزار کاربر سرويس هاي مختلفي از جمله GSM,GPRS,EDGE,UMTS,CDMA,CDMA2000 ارايه مي دهد و در آمد درآمد خالص آن در فصل دوم امسال ۴۵۲ ميليون دلار بوده است.
درآمد اين شرکت نسبت به زمان مشابه سال گذشته که ۳۵۰ ميليون دلار بوده است از افزايش قابل توجهي برخوردار بوده است.
درآمد کلي اين شرکت در فصل دوم ۲۰۰۸ ميلادي ۴۷/۵ ميليارد دلار برآورد شده که در مقايسه با زمان مشابه سال گذشته ۷۸/۴ ميليارد دلار افزايش داشته است.
درآمد حاصل از ارايه سرويس هاي مختلف به کاربران اين شرکت در سال گذشته ۹/۴ ميليارد دلار بوده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا