رومینگ همراه اول و تلفن همراه روستایی در استان مازندران برقرار می شود

 به گزارش خبرنگارسازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسنجان عباسپوراظهار داشت: هم اکنون  300 دفتر ICT روستایی در سطح استان مازندران راه اندازی شده  که خدمات پست، مخابرات و پست بانک را به روستائیان ارایه می دهد. وی افزود: به کمک این دفاتر بیش از یک میلیون و …

 به گزارش خبرنگارسازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسنجان عباسپوراظهار داشت: هم اکنون  300 دفتر ICT روستایی در سطح استان مازندران راه اندازی شده  که خدمات پست، مخابرات و پست بانک را به روستائیان ارایه می دهد.
وی افزود: به کمک این دفاتر بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار سفر زائد روستائیان که تنها برای پرداخت قبوض مخابرات صورت می گرفته، حذف شده است.
مدیر عامل مخابرات مازندران با بیان اینکه تمامی روستاهای استان دارای ارتباط هستند، گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ تلفن ثابت روستایی به ۳۸ درصد رسیده و همه آنها دارای خدمات اینترنت و نمایش شماره نیزهستند.
وی با بیان اینکه استان مازندران به عنوان اولین استان کشور جشن تکمیل ارتباطات روستایی را برگزار کرد گفت:هم اکنون واگذاری تلفن ثابت و سیار روستایی به صورت به روز انجام می شود.
عباسپور درباره تلفن همراه روستایی نیز تصریح کرد: تا کنون ۵۵هزار سیم کارت همراه روستایی به متقاضیان واگذار شده است.
وی ادامه داد: با نصب ۲۰۰سایت تلفن همراه (BTS) تمامی روستاهای استان مازندران تحت پوشش شبکه تلفن همراه روستایی (GSM) قرار گرفته اند.
وی تاکید کرد: هم اکنون بیش از ۷۰درصد از روستاهای استان مازندران تحت پوشش شبکه تلفن همراه سراسری هستند.
مدیر عامل مخابرات استان مازندران تصریح کرد: به منظور سهل الوصول شدن خدمات ارتباطی برای مردم در روستاها، کار نصب و راه اندازی بیش از ۴۰۰ تلفن همگانی در روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار آغاز شده است.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا