دو خبر از شبکه GSM / 3.75G و تلويزيون همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، به موجب اين قرارداد جديد ميان دو شرکت، هواوي اين شبکه را پيوسته گسترش خواهد داد و به اتصالات اجازه مي دهد که سرويس هاي با کيفيت  به کاربران ارايه دهد.اپراتور  Etisalat Misr در مصر که تابعه اپراتور اتصالات امارات عربي است ،حدود …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، به موجب اين قرارداد جديد ميان دو شرکت، هواوي اين شبکه را پيوسته گسترش خواهد داد و به اتصالات اجازه مي دهد که سرويس هاي با کيفيت  به کاربران ارايه دهد.
اپراتور  Etisalat Misr در مصر که تابعه اپراتور اتصالات امارات عربي است ،حدود ۵/۳ ميليون کاربر دارد که از لحاظ تعداد مشترک سومين اپراتور موبايل اين کشور به حساب مي آيد.
اپراتور Mobinil با ۱۹ ميليون کاربر و وودافون با ۱۴ ميليون کاربر اولين و دومين اپراتور هاي بزرگ اين کشور به لحاظ تعداد مشترک به حساب مي آيند.
با اين حال اتصالات اولين اپراتور مصر است که سرويس ۳.۷۵G را به کاربران ارايه مي دهد؛ به اين ترتيب به کاربرانش امکان مي دهد که از انتقال اطلاعات با سرعت ۲/۷ مگابيت بر ثانيه سود ببرند.
در ميان ويژگي هايي که اتصالات از طريق شبکه ۳.۷۵G ارايه مي دهد، قابليت تماس هاي ويديويي، امکان پخش برنامه هاي تلويزيوني روي موبايل و پورتال موبايلي شاخص است که به کاربران امکان مي دهد به طيف وسيعي از محتواها از طريق دستگاه هاي تلفن همراه دسترسي داشته باشند.
مصر با داشتن ۸۸ ميليون نفر جمعيت حدود ۳۰ ميليون کاربرتلفن همراه دارد.
همچنين در خبرها آمده است ، الکاتل لوسنت  در زمينه سرويس ها ي تلويزيون همراه با هاچينسون ۳Gايتاليا همکاري مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين همکاري، آلکاتل گسترش و بهينه سازي سرويس هاي شبکه مذکور را بر پايه سرويس هاي مخابره زميني DVB-H که يک سيستم کنترل از راه دور است، انجام مي دهد.
آلکاتل در گزارش خود آورده است:سرويس هاي کنترل از راه دور شامل سرويس هاي يکپارچه سازي شبکه است که اين اپراتور ايتاليايي را قادر مي سازد علاوه برگسترش پوشش دهي داخلي و خارجي سرويس ها ي خود ، کارايي موثري در امر بهينه سازي شبکه داشته باشد.
در ادامه اين گزارش آمده است:بر اساس اين طرح اپراتور” تري اين امکان را بدست مي آورد که سرويس هاي شبکه تلويزيون همراه را در اختيار هشت ميليون و ۴۵۰هزار کاربر  UMTSقرار دهد.
 آلکاتل لوسنت شرکت فرانسوي آمريکايي است و مقر اصلي آن در پاريس قرار دارد.فعاليت اصلي اين شرکت در زمينه تهيه نرم افزار ،سخت افزار و سرويس هاي ارتباطي است.اين شرکت در بيش از ۱۳۲کشور نمايندگي دارد.
تعداد کاربران تلفن همراه در ايتاليا تا سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي ۸۷ميليون و ۳۵۱هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن  همراه در اين کشور ۱۴۶.۱درصد اعلام شده است.
ايتاليا ۱۲اپراتور ارتباطي دارد که تري با بيش از هفت ميليون کاربر رتبه هفتم جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور را به خود اختصاص داده است.
۱۳۵/۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا