درخواست بخشش محیط‌بان دنایی از اولیای‌ دم

در این دیدار هادی زارع پور، مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رمضان ماه رحمت، مغفرت و بخشش بندگان از سوی باریتعالی است و چه زیباست که بندگان نیز نسبت به هم بخشش داشته باشند. وی افزود: جمع فرهنگیان حاضر به نمایندگی از دیگر همکاران خود خواستار بخشش خطای محیط‌بان دنا هستند که …

در این دیدار هادی زارع پور، مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رمضان ماه رحمت، مغفرت و بخشش بندگان از سوی باریتعالی است و چه زیباست که بندگان نیز نسبت به هم بخشش داشته باشند.

وی افزود: جمع فرهنگیان حاضر به نمایندگی از دیگر همکاران خود خواستار بخشش خطای محیط‌بان دنا هستند که قطعاً لذت این بخشش برتر از لذت انتقام و جاودانه است.

اسماعیل رضائی‌نیک، پدر مقتول حادثه دنا که رئیس آموزش وپرورش عشایر سیار کهگیلویه و بویراحمد نیز است، گفت: پرونده روند قانونی را طی کرده است اما حضور فرهنگیان و گروه‌های دیگر مردم مبنای تصمیم‌گیری خانواده بنده خواهد بود و در تلاشم حضور عزیزان را ارج بگذارم.

وی بیان کرد: نتیجه نهایی تصمیم چند روز آینده اعلام می‌شود.

براساس حکم قوه‌قضایی اعدام محیط‌بان دنا قطعی شده و قرار است بزودی اجرا شود و تاکنون گروه‌های مختلف از جمله اصحاب رسانه و هنرمندان، معاون عمرانی استاندار و سندیکای پیمانکاران استان، امام‌جمعه شهر سی‌سخت به همراه جمعی از مردم و روحانیون و برخی از مادران شهدا با حضور در منزل آقای رضایی از این خانواده تقاضای عفو و بخشش محیط‌بان دنایی را کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا