کلیک کنید تا راز ثروتمند شدن را به شما بگویم

یکی از رازهای ثروتمند شدن این است که وقتی دیگران بزدل هستند جسور باشیم و برعکس وقتی سایر ثروتمندان خیلی حریص و جسور هستند باید عقب‌ نشینی کنیم و محتاط باشیم. از این ‌رو من تصمیم گرفتم با توجه به رقابت شدید بین کسب ‌و کارهای سنتی از طریق یک راهکار بهتر یعنی کسب ‌و کار اینترنتی فرصت ثروتمند شدن را به دست آورم و با نمایش گذاشتن محصولات تابلو سنگی در بستر اینترنت فروش بالایی را بدست آوردم و جزء افراد ثروتمند شدم.

تابلو سنگی نما

نکته مهم در خرید تابلو نوع نقش روی تابلو سنگی نما می باشد، نقشی را که می پسندید خرید کنید. سومین مورد که در هنگام خرید تابلو سنگی نما باید به آن توجه کنید متراژ تابلو سنگی نما می باشد، باید مشخص کنید که ابعاد تابلو سنگی نما چقدر باشد. قیمت تابلو سنگی نما تحت تاثیر شرایط مختلفی متغیر می باشد: همانطور که مستحضرید تابلو سنگی نما با جنس سنگ های مختلف و در متراژ متفاوت و با نقوش متفاوت تولید می شود، پس طبیعی است که قیمت ها متغیر باشد. علاوه بر موارد ذکر شده نوسانات بازار مثل نرخ ارز و تورم و غیره نیز روی قیمت نهائی تابلو سنگی نما تاثیر گذار است. با توجه به موارد ذکر شده بازه قیمتی تابلو سنگی نما بین ۸۰.۰۰۰ تا ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان متغیر می باشد.

کلیک کنید تا راز ثروتمند شدن را به شما بگویم

تابلو سنگی مذهبی

تابلو سنگی مذهبی امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. برای مثال تابلو وان یکاد مدرن یکی از انتخاب های خوب برای عزیزانی است که به دنبال لوکس تر کردن دکوراسیون منزل خود با خرید تابلو مذهبی هستند است. همانطور که نام این تابلوها مشخص است مواد سازنده این محصولات جذاب و زیبا از جنس سنگ می باشد. در طرح ها و مدلهای مختلفی به فروش می رسند. لذا قبل از خرید این تابلوها بایستی طرح مورد نظر خود را بررسی و انتخاب کنید.

کلیک کنید تا راز ثروتمند شدن را به شما بگویم

تابلو کوچک سنگی

قاب های به کار رفته در این تابلو کوچک سنگی معمولا به صورت چوبی یا فلزی است که جنس فلزی طول عمر بیشتری خواهد داشت. قیمت تابلو کوچک سنگی در بازار بسیار متفاوت است و قیمت خاصی را نمی توان برای آن در نظر گرفت. تابلو سنگی با قیمت ۱۰۰ هزار تومان و همچنین قیمت های بیشتری مثل ۲ میلیون تومان نیز در بازار موجود است و خرید و فروش می‌ شود. هر چه سنگ‌های به کار رفته در تابلو کمیاب ‌تر باشد، یا هنر به کار رفته در تابلو خاص تر باشد، طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. برای دیدن انواع تابلوهای کوچک زیبا سنگی می توانید به سایت ما سر بزنید.

کلیک کنید تا راز ثروتمند شدن را به شما بگویم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا