چاينا يونيکام به سوددهي ۳G اميد بسته است

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، در گزارش اين مرکز آمده است:به منظور کسب سود بيشتر سرمايه گذاري قابل توجهي را درزمينه سرويس هاي فناوري نسل سوم انجام داده است. اين شرکت در گزارشي که اوايل ماه جاري منتشر کرد ،از سرمايه گذاري ۱۰۰ميليون يواني اين اپراتور در زمينه سرويس هاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، در گزارش اين مرکز آمده است:به منظور کسب سود بيشتر سرمايه گذاري قابل توجهي را درزمينه سرويس هاي فناوري نسل سوم انجام داده است.
 اين شرکت در گزارشي که اوايل ماه جاري منتشر کرد ،از سرمايه گذاري ۱۰۰ميليون يواني اين اپراتور در زمينه سرويس هاي نسل سوم در طي سال هاي ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ميلادي خبر داد.
اين اپراتور در ادامه خاطر نشان کرد در نظر دارد با اين سرمايه گذاري سومين بازار فناوري نسل سوم چين را در قبضه خود درآورد.
تعداد کاربران چين تا پايان ژوئن ۲۰۰۸ به ۶۰۱ ميليون نفر رسيد و چاينا موبايل و چاينا يونيکام دو اپراتورارتباطي اين کشورهستند که به ترتيب رتبه هاي اول ودوم رادر چين واول وسوم را در جهان دارا هستند.
چاينا يونيکام با ۱۶۸ميليون و ۵۳۰هزار کاربرتا پايان آوريل ۲۰۰۸و ارايه سرويس هاي GSMوCDMAرتبه دوم را در جدول اپراتورهاي اين کشور دارا است.
چين  9ميليون و۵۷۲هزار و۹۰۰کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک ميليارد و ۳۰۰ميليون هزارنفر جمعيت داردو پايتخت آن پکن است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا