راه اندازی وبسایت شورای حل اختلاف جرایم رایانه ای مسکوت ماند

باقر افخمی در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: وب سایت جرائم رایانه ای به دلیل عدم پشتیبانی لازم هنوز درحد طرح باقی مانده است. عضو اصلی شورای حل اختلاف رسیدگی به جرایم رایانه ای و اینترنتی دادگستری استان تهران با اشاره به ایمیل این شورای گفت: با استفاده از ایمیلی …

باقر افخمی در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: وب سایت جرائم رایانه ای به دلیل عدم پشتیبانی لازم هنوز درحد طرح باقی مانده است.
عضو اصلی شورای حل اختلاف رسیدگی به جرایم رایانه ای و اینترنتی دادگستری استان تهران با اشاره به ایمیل این شورای گفت: با استفاده از ایمیلی که شورای حل اختلاف در اختیار  دارد بعضی از موارد و پرونده ها رسیدگی می شود ،اما کافی نیست.
وی با بیان اینکه چگونگی رسیدگی به شکایت دادگاه بر اساس نوع پرونده است، ادامه داد: اختلافات دامنه ها،بیشترین پرونده های شکایات درسال گذشته بوده که اکثریت آنها مورد رسیدگی قرار گرفته است.
افخمی گفت: دادگاه جرائم رایانه ای درصدد است درسال جاری سرعت رسیدگی به شکایات در این دادگاه را نسبت به سال گذشته افزایش دهد.
به گزارش موبنا شورای حل اختلاف ویژه دعاوی اینترنتی، همه جرائم رایانه ای رسیدگی می کند وآرای صادره در این مجتمع مانند تمام احکام صادره محاکم قضایی لازم الاجرا است و ضابطان قوه قضاییه مکلف به اجرای آرای صادر شده از سوی شورا هستند.براساس ماده ۱۲ آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۱۸۹قانون برنامه سوم و موضوع ۱۳۴ قانون برنامه چهارم، همه مراجع دولتی و عمومی و ضابطان دادگستری، مکلف به همکاری کامل و و اجرای آرا از سوی شورای حل اختلاف هستند.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا