شرکت”بل” کانادا ۲۵۰۰مدير خود را از کاربرکنار مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،به گفته يک مقام آگاه اين تعداد کاربر ۶درصد کل کاربرکنان بل و ۱۵ درصد کل مديران اين شرکت ارتباطي راشامل مي شود.وي که نامش ذکر نشده است، کاهش هزينه ها را هدف بل از اين تصميم اعلام کرد و افزود:اپراتور مذکور انتظار دارد با اين طرح ساليانه …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،به گفته يک مقام آگاه اين تعداد کاربر ۶درصد کل کاربرکنان بل و ۱۵ درصد کل مديران اين شرکت ارتباطي راشامل مي شود.
وي که نامش ذکر نشده است، کاهش هزينه ها را هدف بل از اين تصميم اعلام کرد و افزود:اپراتور مذکور انتظار دارد با اين طرح ساليانه ۳۰۰ميليون دلاردر هزينه هاي خود صرفه جويي کند.
اين مقام آگاه اعلام کرد درابتداي سال جاري سرويس “مواجه با کاربران” را ارايه داديم که با حذف مديران اضافي در سطوح مختلف هم اکنون بسيار موثر تر و کم هزينه تر مي توانيم با کاربران خود ارتباط برقرار کرده و دربازار شديد رقابتي امروز کاراتر عمل کنيم.
تعداد کاربران تلفن همراه در کانادا تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۱۹ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۵۷.۹۹درصد اعلام شده است.
کانادا پنج اپراتور تلفن همراه دارد که بل با بيش از ۶ميليون کاربر رتبه دوم را در بين اپراتور هاي اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/ ۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا