رنگي ترين گوشي سوني اريکسون بزودي عرضه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي که يک سال پيش عرضه شد به عنوان يکي از گوشي هاي متوسط از سري سايبر شات سوني اريکسون است که هم اکنون در رنگ هاي قهوه اي، مشکي، برنز حنايي، قهوه اي روشن و بنفش در دسترس است و به …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي که يک سال پيش عرضه شد به عنوان يکي از گوشي هاي متوسط از سري سايبر شات سوني اريکسون است که هم اکنون در رنگ هاي قهوه اي، مشکي، برنز حنايي، قهوه اي روشن و بنفش در دسترس است و به زودي با چهار رنگ ديگر نقره اي، صورتي، مشکي يک دست و قهوه اي طبيعي دردسترس کاربران قرار مي گيرد.
درحالي که رنگ مشکي و قهوه اي اين گوشي خيلي متفاوت از نسخه هاي قبلي نيست اما رنگ صورتي و نقره اي آن ظاهر جديد را براي اين دستگاه مي سازد و احتمال مي رود که از فروش بهتري برخوردار باشد.
با رنگ هاي جديد گوشي K770 حدود ۹ رنگ دارد که اين تلفن همراه  را به رنگي ترين گوشي سوني اريکسون تبديل مي کند.
اين گوشي مستطيل شکل و ظريف بوده و داراي دوربين ۱۵/۳ مگاپيکسلي با زوم خودکار، فلاش و ضبط ويديو است.
از ديگر ويژگي هاي اين گوشي مي توان به صفحه نمايش ۹/۱ اينچي TFT با وضوح تصوير ۲۴۰ x 320 پيکسل و پشتيباني از ۲۵۶ هزار رنگ، امکان پخش موسيقي، بلوتوث ۲.۰ با A2DP ، راديو FM با RDS، مرورگر NetFront ، ايميل، پيام فوري، ويرايش عکس و دوربين ثانويه VGA براي مکالمات تصويري و تماس صوتي اشاره کرد.
هندزفري، پشتيباني از سه باند شبکه GSM (900 / 1800 / 1900 MHz) با  GPRSو HSDPA 2100، USB 2.0 ، ۱۶ مگابايت حافظه داخلي و کارت M2 براي ارتقاي حافظه ۲۵۶ مگابايت از ديگر ويژگي هاي اين گوشي است.
اين گوشي با ابعاد ۱۰۵ x 47 x 14.5 ميليمتر و  95 گرم وزن داراي باتري ۹۳۰ mAh است که درحال مکالمه ۱۰ ساعت و درحال آماده باش بيش از ۴۰۰ ساعت شارژ نگه مي دارد.
گوشي K770 با قيمت ۱۸۵ يورو به زودي در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا