توییست موتورولا لو رفت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، بر اساس اطلاعاتی که درباره Twist منتشر شده، ظاهرا از شکل و شمایلی متفاوت نسبت به گوشی های دیگر موتورولا برخوردار است و صفحه نمایش آن قابلیت چرخش دارد.Twist موتورولا از چهارباند شبکه GSM و دو باند شبکه HSDPA پشتیبانی می کند.این گوشی …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، بر اساس اطلاعاتی که درباره Twist منتشر شده، ظاهرا از شکل و شمایلی متفاوت نسبت به گوشی های دیگر موتورولا برخوردار است و صفحه نمایش آن قابلیت چرخش دارد.
Twist موتورولا از چهارباند شبکه GSM و دو باند شبکه HSDPA پشتیبانی می کند.
این گوشی قرار است اوایل تابستان به بازار عرضه شود.
ابعاد این گوشی ۱۵.۸×۶۷×۶۷ میلیمتر و وزن آن ۱۱۸ گرم است.
صفحه نمایش این گوشی ۲.۸ اینچی لمسی با ضوح تصویر ۳۲۰×۳۲۰ پیکسل است و از صفحه کلید کامل QWERTY برخوردار است.
حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر، رابط کاربری MOTOBLUR،  جک صوتی ۳.۵ میلیمتری، ۲۵۶ مگابایت حافظه RAM  ، ۵۱۲ مگابایت ROM و پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقا تا ۳۲ گیگابایت از امکانات این گوشی است.
Twist همچنین قابلیت پشتیبانی از اتصالات Wi-Fi، بلوتوث، microUSB، دوربین ۳.۱۵ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندرویید گوگل را دارد.
پردازنده این دستگاه OMAP3410 ، ۷۰۰ مگاهرتزی است و از مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML ، GPS و پشتیبانی از فایل های صوتی و تصویری MP3/eAAC+/WAV و MP4/H.264/H.263 برخوردار است.
این گوشی همچنین امکان دسترسی به شبکه های اجتماعی فیس بوک، مای اسپیس و توییتر را دارد و از باتری ۹۴۰ میلی آمپری پشتیبانی می کند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا