ادامه بي رونقي بازار سيم کارت

“امير حسينيان” در اين باره به خبرنگار موبنا گفت:با به روز رساني واگذاري سيم کارت هاي همراه اول بازار اين کالاي ارتباطي با بي رونقي کامل مواجه شده است.وي افزود: در پي کاهش خريدوفروش سيم کارت هاي همراه اول و با استمرار اين روند پيش بيني مي شود قيمت سيم کارت هاي موجود در بازار …

“امير حسينيان” در اين باره به خبرنگار موبنا گفت:با به روز رساني واگذاري سيم کارت هاي همراه اول بازار اين کالاي ارتباطي با بي رونقي کامل مواجه شده است.
وي افزود: در پي کاهش خريدوفروش سيم کارت هاي همراه اول و با استمرار اين روند پيش بيني مي شود قيمت سيم کارت هاي موجود در بازار با تعديل قيمت مجدد همراه شود.
اين فروشنده ادامه داد: سيم کارت هاي صفر و کارکرده ۰۹۱۲ نسبت به روزگذشته با نوسان قيمتي روبرو نشد.
در زمان حاضر قيمت سيم کارت هاي موجود در بازار را به شرح زير است:
سيم کارت کارکرده کد “۱” تا سقف پنج ميليون و ۸۵۰ هزار ريال،   و سيم کارت صفر کدهاي “۲” و”۳″ به بهاي پنج ميليون و ۷۵۰ هزار ريال و پنج ميليون و ۱۵۰ هزار ريال به فروش مي رود.
در همين حال سيم کارت کارکرده کدهاي “۲” و “۳” به ترتيب به بهاي چهار ميليون و ۴۰۰هزار ريال و سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
همچنين سيم کارت هاي صفر کدهاي “۴”،”۵″،”۶″،”۷″ و” ۸″ به ترتيب با قيمت سه ميليون و ۶۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۵۵۰ هزار ريال،سه ميليون و ۳۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال و سه ميليون ريال معامله مي شوند.
سيم کارت کارکرده کدهاي فوق نيز با بهاي دو ميليون و ۷۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۸۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۳۵۰هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
سيم کارت اعتباري همراه اول نيز تا سقف ۳۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
هم اکنون همراه اول نزديک به ۲۷ ميليون مشترک در سراسر کشور دارد که از اين آمار در حدود ۱۰ ميليون کاربر از سيم کارت هاي اعتباري اين اپراتور استفاده مي کنند.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا