معرفی گوشی های پرفروش ال جی در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی باعث شده است تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آن داشته باشند.گوشی KF755 Secret ال جی  که به بهای ۲۰۷ هزار تومان فروخته می شود از مشخصاتی همچون صفحه نمایش لمسی ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا دو گیگابایت و …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی باعث شده است تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آن داشته باشند.
گوشی KF755 Secret ال جی  که به بهای ۲۰۷ هزار تومان فروخته می شود از مشخصاتی همچون صفحه نمایش لمسی ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا دو گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی بهره می برد.
گوشی KE990 Viewty که با قیمت ۲۱۲هزار تومان دراختیار مشتریان قرار می گیرد، دارای صفحه نمایش لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۱۰۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت است.
گوشی KE970 معروف به مدل “شاین” ال جی که از امکاناتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا دو گیگابایت بهره می برد در لیست پرفروش ترین های ال چی قرار گرفته است.
این گوشی ال جی با قیمت ۱۳۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد. گوشی KP510 ال جی که به بهای ۱۷۵ هزار تومان فروخته می شود توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گیرد.
گوشی KF350 این برند کره ای که به بهای ۱۹۰ هزار تومان فروخته می شود نیز در لیست پرفروش ترین های ال جی جای گرفته است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا