كپي كره اي آيفون جديد وارد بازار مي شود

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از وال استريت، سامسونگ به تازگي دو محصول جديد خود با نام هاي i780 و G810 را رونمايي كرده و اعلام كرد كه اين دو گوشي جديد رصلي ترين رقباي آيفون نسل سوم خواهند بود.سانديپ ساهيگال كه مديريت بخش تلفن همراه سامسونگ در خاورميانه را بر عهده دارد در …

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از وال استريت، سامسونگ به تازگي دو محصول جديد خود با نام هاي i780 و G810 را رونمايي كرده و اعلام كرد كه اين دو گوشي جديد رصلي ترين رقباي آيفون نسل سوم خواهند بود.
سانديپ ساهيگال كه مديريت بخش تلفن همراه سامسونگ در خاورميانه را بر عهده دارد در اين باره گفت: اين دو گوشي تلفن همراه كه از آگوست ۲۰۰۸ به بازار وارد خواهند شد در كلاس كاري و تجاري ساخته شده اند و تمامي تجربه ساليان گذشته سامسونگ در آن ها به كار گرفته شده است.
وي گفت: اين تلفن همراه را نيز مي توان مانند آيفون جديد، سامسونگ نسل سوم دانست كه تمامي آپشن هاي آن بر اساس شبكه نسل سوم طراحي شده است.
اين گوشي هاي جديد ۱۲.۹ ميليمتري، لمسي، داراي ويندوز موبايل ۶ هستند و علاوه بر استفاده از سيستم مايكروسافت آفيس و سيستم GPRS ، داراي دوربين ۲ و ۳ مگاپيكسلي بوده و تمامي امكانات ديگري كه آيفون نسل سوم در اختيار كاربران مي گذارد را در خود جاي داده است.
به دنبال معرفي اين گوشي جديد رسانه اي فناوري اطلاعات و تلفن همراه آن را يك كپي از آيفون نسل سوم دانستند كه با ورود به بازار مشكلات جدي براي آيفون جديد ايجاد خواهد كرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا