برنامه پنج ساله ششم شرکت زیرساخت در مرحله نهایی

فرهاد معارفی عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود: برنامه های کلان و طرح های جامع شرکت ارتباطات زیر ساخت براساس اسناد بالادستی از جمله برنامه های پنج ساله توسعه کشور، قوانین بودجه سنواتی، اطلاعات مرتبط با نیازسنجی های صورت گرفته و اولویت های تعیین شده از سوی کمیته های تخصصی …

فرهاد معارفی عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود: برنامه های کلان و طرح های جامع شرکت ارتباطات زیر ساخت براساس اسناد بالادستی از جمله برنامه های پنج ساله توسعه کشور، قوانین بودجه سنواتی، اطلاعات مرتبط با نیازسنجی های صورت گرفته و اولویت های تعیین شده از سوی کمیته های تخصصی برنامه ششم در شرکت و وزارت ارتباطات ،تدوین خواهد شد.
وی افزود: طبق اساسنامه طرح های جامع در زمینه شبکه های زیرساخت ارتباطی باید جهت تصویب به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه شود. همچنین مفاد اساسنامه، برنامه و بودجه شرکت بیان گر اصل مهمی است و آن این که فعالیت های شرکت باید تأمین کننده دو هدف اساسی “حفظ حاکمیت” و” تأمین منابع مالی برای دولت ” باشد.
عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد:از آنجاکه کمتر تصمیمی فاقد اثر مالی است توجه به موضوعات اقتصادی و مالی براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی یک ضرورت محسوب می شود و انتظار صاحبان سهام شرکت و در صدر آن دکتر واعظی این است که جنبه های اقتصادی تصمیمات باید همزمان با جنبه های فنی مد نظر هیات مدیره قرار گیرد.
معارفی درادامه گفت:خوشبختانه سیستم محاسبه بهای تمام شده خدمات فروش رفته و نیز پروژه های در دست اجرای شرکت دو سال است که به مرحله بهره برداری رسیده است واین شرکت از معدود شرکتهای دولتی است که سعی کرده بر اساس قانون این سیستم را پیاده سازی کند.
وی افزود: این موضوع اطلاعات با ارزشی را در باره مدیریت هزینه و بهای تمام شده خدمات و پروژه ها و نیز تعرفه گذاری خدمات در اختیارمان قرار می دهد، زیرا عوامل موثر در کسب و کار همگی در حیطه موضوعات مالی و اقتصادی جای دارند و می توان با کاهش هزینه ها نسب به ارایه خدمات با قیمت های مناسب اقدام کرد.
۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا