کاسکام ازبکستان ۲۰۰ميليون دلار اعتبار براي توسعه شبکه اختصا ص داد

“اوغاز مميگوون”مدير عامل “اپراتور کاسکام” ازبکستان از تغيير نام اين اپراتور به “يوسل”خبر داد.به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولانيوز”،  “اوغاز مميگوون” در يک کنفرانس خبري در تاشکند افزود: هدف اصلي شرکت  گسترش فعاليت در بازار ازبکستان است و ما به تعهدات قبلي خود نسبت به کارمندان،کاربران ، جامعه و ارايه ارتباطات تجاري بر …

“اوغاز مميگوون”مدير عامل “اپراتور کاسکام” ازبکستان از تغيير نام اين اپراتور به “يوسل”خبر داد.
به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولانيوز”،  “اوغاز مميگوون” در يک کنفرانس خبري در تاشکند افزود: هدف اصلي شرکت  گسترش فعاليت در بازار ازبکستان است و ما به تعهدات قبلي خود نسبت به کارمندان،کاربران ، جامعه و ارايه ارتباطات تجاري بر اساس اصول اخلاق جهاني پايبند هستيم.
وي گفت:مالک اصلي کاسکام،با  دارا بودن ۹۹.۷درصد سهام ، تليا سونرا ،اپراتور سوئدي – فنلاندي است که با خريد شرکت MCT آمريکا خود را در سهام اپراتورهاي ازبکستان،تاجيکستان و بخش کوچکي از سهام اپراتور افغانستان سهيم کرده است.
مدير عامل کاسکام در ادامه تصريح کرد که کاسکام ازبکستان به اپراتور ” يوسل ” تغيير نام داده است و شرکت با اين نام گذاري قصد دارد نيازمردم منطقه را تحقق بخشد.
تعداد کاربران تلفن همراه در ازبکستان تا مي ۲۰۰۷ ميلادي سه ميليون و ۶۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۳درصد اعلام شده است.
ازبکستان پنج اپراتور دارد که کاسکام با ۴۸۷هزار کاربر رتبه سوم را در جدول رده بندي اپراتور ها ي اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا