مدل G502 سوني اريکسون

** طراحيابعاد اين گوشي ??? در  ?? در  ??.? ميلي متر و وزن آن ۸۳.۵ گرم است. طراحي و ساختار گوشي مانند ساير گوشي هاي سوني اريکسون است و فقط کليد حرکتي آن متفاوت است. بطور کلي مي توان گفت که G502 سوني اريکسون طراحي شيک و جذابي دارد . قاب گوشي تماما از پلاستيک …

** طراحي
ابعاد اين گوشي ??? در  ?? در  ??.? ميلي متر و وزن آن ۸۳.۵ گرم است. طراحي و ساختار گوشي مانند ساير گوشي هاي سوني اريکسون است و فقط کليد حرکتي آن متفاوت است. بطور کلي مي توان گفت که G502 سوني اريکسون طراحي شيک و جذابي دارد . قاب گوشي تماما از پلاستيک ساخته شده است اما ساختار آن نامرغوب بنظر نمي رسد و در عوض از استحکام کافي برخوردار است .
خروجي صداي گوشي در بالاي قاب جلو و درست در بالاي صفحه نمايش وجود دارد.
محل کارت حافظه M2 در طرف چپ گوشي قرار دارد اگرچه زير درب باتري قرار گرفته است و هر بار براي دسترسي به کارت حافظه بايد درب باتري را باز کنيد . کليد ولوم و کليد اختصاصي دوربين در طرف راست G502 وجود دارد . اين دو کليد اندازه کوچکي دارند اما با اينحال استفاده از آنها راحت است و بخوبي واکنش نشان مي دهند.
** صفحه نمايش
سوني اريکسون G502 به يک صفحه نمايش TFT با وضوح QVGA مجهز است . صفحه نمايش از روشنايي و وضوح کافي برخوردار است اما از طرفي ديگر مانند بعضي از مدل هاي سوني اريکسون زير نور مستقيم خورشيد از خوانايي بسيار ضعيف برخوردار است.
** دوربين
سوني اريکسون G502 به يک دوربين دو مگاپيکسل با وضوح ???? در ???? پيکسل مجهز است . در اين گوشي قابليت هاي عکسبرداري در راس قرار ندارد . منوي دوربين در G502 از امکانات کافي برخوردار است و ويژگي هاي آن نزديک به جديدترين گوشي هاي CyberShot است اگرچه G502 از بعضي مزاياي آن بي بهره است . در منوي دوربين از طرح نوار ابزار استفاده شده است.
** سيستم پخش کننده
 سوني اريکسون G502 داراي نرم افزار واکمن سه است . اين نرم افزار از فرمت هاي متعدد فايل پشتيباني مي کند و داراي چندين گزينه براي پيش تنظيمات اکولايزر و از جمله Mega Bass است . ويژگي Album art يا جلد آلبوم نيز وجود دارد.
** حافظه
حافظه داخلي گوشي سوني اريکسون مدل G502 32 مگابايت بوده که توسط کارت حافظه Memory Stick Micro M2 تا دو گيگابايت ارتقا مي بايد.
** سخن آخر
اين گوشي که به تازگي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده است تا اواسط سال جاري ميلادي در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
تا کنون اطلاعاتي در مورد قيمت اين گوشي به دست نيامده است.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا