تعداد کاربران چاينا يونيکام بيش از ۱۶۸ميليون نفر اعلام شد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل ازسايت”سلولارنيوز”،سومين اپراتور جهان در گزارش خود آورده است که يک ميليون و۵۰۰هزار نفر از اين کاربران ،مشترکاني هستند که در طول ماه آوريل به شبکه افزوده شده اند.يک مقام آگاه در اين باره گفت : تعداد کاربراني که در طول آوريل به شبکه اضافه شده اند ۱۳۰هزار نفر کمتراز …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل ازسايت”سلولارنيوز”،سومين اپراتور جهان در گزارش خود آورده است که يک ميليون و۵۰۰هزار نفر از اين کاربران ،مشترکاني هستند که در طول ماه آوريل به شبکه افزوده شده اند.
يک مقام آگاه در اين باره گفت : تعداد کاربراني که در طول آوريل به شبکه اضافه شده اند ۱۳۰هزار نفر کمتراز کاربران جديد درماه مارس بوده است.
از مجموع  کاربران اضافه شده در طول ماه آوريل، يک ميليون و۲۱۰هزار نفر مشترک شبکه GSM اين اپراتور هستند و تعداد کل کاربران اين شبکه ي چاينا يونيکام تا پايان ماه مارس، ۱۲۴ميليون و ۲۳۰هزار نفر اعلام شد.
تعداد کاربران چين تا پايان ماه مارس ۲۰۰۸ميلادي حدود ۵۷۴ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور تا ماه اگوست ۲۰۰۷ميلادي۳۹.۱درصد اعلام شده است.
چاينا موبايل و چاينا يونيکام دو اپراتورارتباطي اين کشورهستند که به ترتيب رتبه هاي اول ودوم رادر چين واول وسوم را در جهان دارا مي باشند.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا