آيفون بازار چهار کشور ديگر را درمي نوردد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در راستاي اين طرح اپل در يادداشت تفاهمي با اپراتور ساين تل سنگاپور ،آيفون را تا چند وقت ديگر در اختيار کاربران اين کشور قرار مي دهد.اپل همچنين اعلام کرد با اپراتورها ي بهاراتي ايرتل،گلوب و آتپوس نيز قراردادهايي را به امضا رسانده است و درصدداست در آينده …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در راستاي اين طرح اپل در يادداشت تفاهمي با اپراتور ساين تل سنگاپور ،آيفون را تا چند وقت ديگر در اختيار کاربران اين کشور قرار مي دهد.
اپل همچنين اعلام کرد با اپراتورها ي بهاراتي ايرتل،گلوب و آتپوس نيز قراردادهايي را به امضا رسانده است و درصدداست در آينده اي نزديک اين وسيله ارتباطي را به کشورهاي هند ،فيليپين و استراليا نيز عرضه کند.
اپل اپراتورهايي اعلام کرد که آيفون درکشورهاي انگليس ، ايرلند، آلمان ، استراليا و فرانسه توسط اپراتورهاي تي موبايل، O2 تلفنيکا،تي موبايل و اورنج عرضه مي شود.
اين شرکت همچنين افزود قصد دارد در همکاري با ساين تل، بهاراتي ايرتل،وودافون،گلوب،آپتوس، تيم، راجرز و مويل اين گوشي را به کشورهاي سنگاپور،هند، فيليپين، استراليا، ايتاليا، چک ، اسلواک، مصر، يونان، پرتغال، نيوزلند، آفريقاي جنوبي، ترکيه، کانادا و آمريکاي لاتين عرضه کند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا