بازی موبایلی جدید به بازار می آید

ه گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از” موبایل واک” ، کاربران می توانند در آینده ای نزدیک این بازی جدید را ازطریق فروشگاه اینترنتی App Store دانلود کنند.افراد یا گروههای برنامه نویس که با شرکت آمریکایی ” اپل ” ( Apple ) همکاری می کنند ، تقریبا هرروز یک برنامه نرم افزاری کاربردی …

ه گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از” موبایل واک” ، کاربران می توانند در آینده ای نزدیک این بازی جدید را ازطریق فروشگاه اینترنتی App Store دانلود کنند.
افراد یا گروههای برنامه نویس که با شرکت آمریکایی ” اپل ” ( Apple ) همکاری می کنند ، تقریبا هرروز یک برنامه نرم افزاری کاربردی برای گوشی های آی فون یا آی پاد تاچ معرفی یا عرضه می کنند و به همین دلیل کاربران بطور روزانه در انتظار شنیدن خبر معرفی یا ارایه نرم افزار جدید برای گوشی های آی فون یا آی پاد هستند.
این نرم افزار یا بازی رایانه ای موبایلی دارای ویژگی های تعریف شده در فضایی که با آب سروکار دارد – مثل بنادر و سواحل – است.
بازی رایانه ای یاد شده که اقتباسی از عملیات گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا است توسط ICS Mobile  طراحی و تکثیر شده و نسخه کاملا  به روز شده آن عرضه می شود.
قیمت فروش این نرم افزار بازی ۰.۹۹ دلار اعلام شده است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا