گزارش وضعيت مالي و تعداد کاربران AT&T در فصل دوم ۲۰۰۸

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، اين شرکت در فصل دوم سالجاري تعداد مشترکان خود را ۹/۲۷ ميليون مشترک اعلام کرد که نسبت به سه ماهه دوم سال قبل  2/9 ميليون کاربر به تعداد کاربرانش افزوده شده، در حالي که اين تعداد نسبت به سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ ، …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، اين شرکت در فصل دوم سالجاري تعداد مشترکان خود را ۹/۲۷ ميليون مشترک اعلام کرد که نسبت به سه ماهه دوم سال قبل  2/9 ميليون کاربر به تعداد کاربرانش افزوده شده، در حالي که اين تعداد نسبت به سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ ، ۷/۱ ميليون کاربر بوده است.
درحالي که شرکت AT&T  از ميانگين درآمدي براي هر کاربر گزارش مي دهد ميانگيني در آمدي روبه پايين داشته که از افزايش سرويس هاي پيش پرداخته و اعتباري و افزايش تعداد کاربراني که اين سرويس ها را از خرده فروش ها تهيه مي کنند، ناشي مي شود.
بر اساس اين گزارش، ميانگين درآمد براي هر کاربر که از اطلاعات و محتواهاي موبايلي استفاده مي کند بيش از ۲/۳۲ درصد در برابر فصل اول سال جاري افزايش را نشان مي دهد.
اين شرکت همچنين اعلام کرد که ۵۲ درصد افزايش در آمدي از اطلاعات و محتواها نسبت به فصل اول داشته است.
براين اساس همه درآمد اين شرکت از فصل دوم ۲۰۰۸ که در نتيجه برنامه هاي اطلاعاتي بي سيم بوده ۹۹۸/۲ ميليارد دلار گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹/۹۲ درصد افزايش را نشان مي دهد.  
۱۳۵/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا