معرفی گوشی های پرفروش سونی اریکسون و نوکیا در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است تا مشتریان ترجیح به خرید این مدل  سونی اریکسون داشته باشند.گوشی ۵۸۰۰ نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۳۰۵ هزار تومان به فروش می رسد در صدر پرفروش ترین های این برند قرار گرفته است.این گوشی از …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است تا مشتریان ترجیح به خرید این مدل  سونی اریکسون داشته باشند.
گوشی ۵۸۰۰ نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۳۰۵ هزار تومان به فروش می رسد در صدر پرفروش ترین های این برند قرار گرفته است.
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
N97 و N86 از دیگر مدل های این برند است که با قیمت فروش ۶۲۰ و ۴۶۰ هزار تومان در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفته است.
گوشی G900 سونی اریکسون که با قیمت ۲۵۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد مقام پرفروش ترین مدل این برند را به خود اختصاص داد است.
این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط  Memory Stick Micro M2 تا هشت گیگابیت از ویژگی های این گوشی به شمار می آید.
گوشی های W395 ، W595 و W995 سونی اریکسون نیز به ترتیب با بهای فروش ۱۳۵ ، ۱۹۵ و ۴۵۰ هزار تومان توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا