مدیرعامل بلک‌بری: بعد از گوشی Priv هم به فعالیت خود ادامه می‌دهیم

به گزارش موبنا، او نه تنها به سوال خبرنگاران در مورد ادامه حضور شرکت بلک‌بری در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند پاسخ داد، بلکه اعلام کرد Priv تنها گوشی اندرویدی ساخته شده در بلک‌بری محسوب نمی‌شود و پس از این هم قرار است گوشی‌های اندرویدی دیگر روانه بازار شوند. چِن توضیح داد همه این اتفاقات بسته …

به گزارش موبنا، او نه تنها به سوال خبرنگاران در مورد ادامه حضور شرکت بلک‌بری در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند پاسخ داد، بلکه اعلام کرد Priv تنها گوشی اندرویدی ساخته شده در بلک‌بری محسوب نمی‌شود و پس از این هم قرار است گوشی‌های اندرویدی دیگر روانه بازار شوند.

چِن توضیح داد همه این اتفاقات بسته به آن است که بازار جهانی چه عکس‌العملی را در مقابل گوشی هوشمند Priv نشان می‌دهد و اگر کاربران از آن استقبال کنند، بلک‌بری باز هم گوشی اندرویدی می‌سازد.

او در پاسخ به سوالی پیرامون ادامه حضور بلک‌بری در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند توضیح داد که این شرکت کانادایی طراحی انواع گوشی‌های مختلف مانند Priv را در دست دارد و حتی احتمال می‌رود در آینده نزدیک مدل اندرویدی گوشی هوشمند Passport بلک‌بری هم روانه بازار شود.

خبرنگاران در مورد امنیت دستگاه‌های ساخته شده در بلک‌بری هم سوال کردند. «جان چِن» پاسخ داد محصولاتی که در این شرکت ساخته می‌شوند، ایمن‌ترین و مطمئن‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی هستند و از این نظر بلک‌بری روز به روز خود را تقویت می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا