جدیدترین گوشی تلفن همراه ال جی وارد بازار شد

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،  این مدل ال جی که یکی از جدیدترین گوشی های این برند قرار دارد برای اولین بار با گارانتی شرکت پارس کامتل و با قیمت ۴۱۸ هزار تومان در بازار عرضه شده است..دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و ارتقا …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،  این مدل ال جی که یکی از جدیدترین گوشی های این برند قرار دارد برای اولین بار با گارانتی شرکت پارس کامتل و با قیمت ۴۱۸ هزار تومان در بازار عرضه شده است..
دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و ارتقا آن تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی های برتر این مدل ال جی به شمار می آید.
مشخصات فنی این گوشی به شرح زیر است:
این گوشی که از ماه فوریه سال ۲۰۰۹ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده است در ابعاد ۱۲ در ۳/۵۵ در ۹/۱۰۵ میلیمتر ساخته شده است.
این گوشی ۱۰۵ گرمی باعث شده تا کاربران به راحتی از ویژگی لمسی آن استفاده کنند.
گوشی KM900 Arena ال جی  قاب جلوی آن فلزی و براق و قاب پشت آن از آلومینیوم می باشد که کمتر شبیه گوشی های لمسی است .
لنز دوربین پنج مگاپیکسل با اپتیک Schneider-Kreuznach و فلش LED در قاب پشت گوشی قرار دارد.لنز گوشی KM900 Arena ال جی  فاقد پوشش است و در دراز مدت خراشیده می شود.
میکروفن ثانویه در قسمت پایین قاب پشت وجود دارد که از آن برای ضبط صدا در طول فیلمبرداری استفاده می شود. قاب پشت گوشی دارای یک سطح مات است که از این نظر و همچنین از جهت قرار گیری دوربین و قسمت پایین قاب ، شباهت زیادی به Apple iphone نسل اول دارد .
باتری گوشی از نوع Li-ion با توان یک هزار میلی آمپر است که در حالت Stand by تا ۳۰۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا سه ساعت و ۵۰دقیقه دوام می آورد . باتری از پخش موسیقی تا ۳۰ ساعت پشتیبانی می کند .
بخش عمده قاب جلو را صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی TFT در بر گرفته است که ۱۶ میلیون رنگ را نشان می دهد . صفحه نمایش از تکنولوژی TFT استفاده می کند و کیفیت تصویر آن بسیار عالی است . وضوح صفحه نمایش ۸۰۰ در ۴۸۰  پیکسل است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا