گیگابایت کامل ترین رنج مادربردهای P55 را معرفی کرد

به گزارش موبنا همزمان با انتشار این خبر شرکت های اصلی و تولید کنندگان بزرگ مادربرد در جهان، به معرفی محصولات جدید خود بر پایه این پلتفرم پرداختند. اینتل تراشه های جدید خود را Coer i5 نامیده است و چیپست های جدیدی که برای پشتیبانی از این تراشه ها معرفی کرده است P55 نام دارد.در …

به گزارش موبنا همزمان با انتشار این خبر شرکت های اصلی و تولید کنندگان بزرگ مادربرد در جهان، به معرفی محصولات جدید خود بر پایه این پلتفرم پرداختند. اینتل تراشه های جدید خود را Coer i5 نامیده است و چیپست های جدیدی که برای پشتیبانی از این تراشه ها معرفی کرده است P55 نام دارد.
در میان شرکت های تولید کننده مادربرد در جهان، گیگابایت گوی سبقت را از دیگر رقبا ربود و با معرفی ۵ مدل مادربرد جدید مبتنی بر P55 اینتل، کامل ترین رنج محصول در این رده را رونمایی کرد. این اولین بار در تاریخ است که شرکتی تولد یکی از پلتفرم های جدید را با ارائه این تنوع محصولی جشن گرفته و اعلام می کند.
مادربردهای P55 گیگابایت مجهز به سوکت جدید ۱۱۵۶  اینتل هستند که در تمامی پنج مدل، قابلیت پشتیبانی از حافظه های DDR3 تا ۲۱۰۰MHz را دارا هستند. بهره مندی از درگاه های جدید Sata با توان نرخ انتقال اطلاعات تا مرز ۶Mb در ثانیه و پشتیبانی از Crossfire و SLI از دیگر قابلیت های این مادربردها است.
از جمله فن آوری های انحصاری که گیگابایت در این نسل از محصولات خود بکار برده است می توان به Ultra Durable 3، Dynamic Energy Saver 2 و Smart 6 اشاره کرد که این مادربردها از محصولات دیگر رقبا متمایز می کند.
گفتنی است شاخص ترین مدل در میان این پنج محصول معرفی شده مادربرد EP55-UD6 است که از منبع تغذیه ۲۴ فاز جهت برق رسانی به تراشه اصلی بهره می برد. این اولین باری است که شرکتی در تولید مادربردهای خود از منبع تغذیه ۲۴ فاز که امن تر، بهینه تر و توامندتر است، بهره می برد.
لازم به ذکر است محصولات مبتنی بر پلتفرم جدید اینتل تا اواخر تابستان امسال به بازار عرضه خواهد شد.
۲۰/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا