گوشی ۱۲ مگاپیکسلی سامسونگ وارد بازار می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۲ مگاپیکسلی است بزودی با گارانتی رسمی در اختیار علاقه مندان ایرانی به این مدل قرار می گیرد.این گوشی که از ماه ژوئن سال ۲۰۰۹ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده است با ۱۲۰ گرم وزن در ابعاد ۱۰۸ …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۲ مگاپیکسلی است بزودی با گارانتی رسمی در اختیار علاقه مندان ایرانی به این مدل قرار می گیرد.
این گوشی که از ماه ژوئن سال ۲۰۰۹ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده است با ۱۲۰ گرم وزن در ابعاد ۱۰۸ در ۸/۱۳ در ۵۳ میلیمتر ساخته شده است.
صفحه نمایش این گوشی ۱/۳ اینچی AMOLED لمسی با پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ ، حافظه داخلی ۱۵۰ مگابایتی و ارتقا آن  توسط مموری کارت microSD TransFlash تا ۱۶ گیگابایت است.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به دریافت کننده GPS، اتصالات بلوتوث و Wi-Fi  و باتری , Li-Ion  با توان یک هزار میلی آمپری اشاره کرد.
قیمت نهایی عرضه این گوشی در بازار مشخص نیست اما با توجه به امکانات آن پیش بینی می شود بهای فروش آن بالای ۵۰۰ هزار تومان باشد.
۱۲۹/۲۰

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا