شمار کاربران سرويس push-to-talk به ۲۶ميليون نفر رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “وال استريت ژورنال”، اپراتورهاي آمريکايي تلفن همراه مشتاق ارايه سرويس جديد walkie-talkie هستند و اين سرويس به کاربران امکان مي دهد تا با فشار يک دکمه در کمترين مدت زمان ممکن با کاربر ديگر تماس برقرار کنند.در حالي که اين تکنولوژي چندين سال است که …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “وال استريت ژورنال”، اپراتورهاي آمريکايي تلفن همراه مشتاق ارايه سرويس جديد walkie-talkie هستند و اين سرويس به کاربران امکان مي دهد تا با فشار يک دکمه در کمترين مدت زمان ممکن با کاربر ديگر تماس برقرار کنند.
در حالي که اين تکنولوژي چندين سال است که ارايه شده، اپراتورها به طور فزاينده اي شروع به ارايه آن کرده اند، زيرا به آن به عنوان راهي براي افزايش درآمد و سود خود مي نگرند.
طرفداران اين تکنولوژي بيشتر جوانان هستن و. هزينه يک گوشي walkie-talkie تقريباً همان قيمت گوشي داراي ويژگي هاي استاندارد است.
تکنولوژي PTT بخصوص براي شرکت آمريکايي “اسپرينت نکستل” اهميت دارد که پيشگام بازار در ارايه اين سرويس است و آن را به عنوان سرويس تعيين کننده در بازارهاي رقابتي مي بيند.
شرکت اسپرينت ۱۹ ميليون کاربر “واکي تاکي” را در آمريکا به خود اختصاص داده است.
قابليت هاي سرويس Walkie-talkie ، سابق بر اين براي کارگران ساختماني و يا تکنيسين هاي کارگاه ها و شرکت ها موثر بود، اما به تازگي کاربران جوان تر اين سرويس را برگزيده اند و موجب افزايش مشترکان Boost Mobile شعبه “اسپرينت” شده اند.
اپراتورها اميدوارند که بازار اين سرويس  گسترش بيشتري خواهد يافت و اسپرينت با استفاده از اين سرويس جديد دو گوشي را به بازار ارايه داده و انتظار مي رود گوشي هاي بيشتري از اين دست ارايه دهد.
با اين حال هنوز تعداد کاربران اين سرويس کم است. وريزون وايرلس نيز قصد دارد که اين سرويس را بر مبناي تکنولوژِ نسل سوم خود ارايه دهد.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا