تلکام اوگاندا گوشی های همراه خورشیدی عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اکوفریند” ،  گوشی های خورشیدی تلکام اوگاندا  ، ساخت شرکت  ” زد تی ای” ( ZTE ) چین است. چندی پیش خبر تولید این گوشی ها را خوانده بودید و ظاهراًٌ اوگاندا اولین کشوری است که این گوشی ها استقبال کرده است. شرکت زد تی ای …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اکوفریند” ،  گوشی های خورشیدی تلکام اوگاندا  ، ساخت شرکت  ” زد تی ای” ( ZTE ) چین است. چندی پیش خبر تولید این گوشی ها را خوانده بودید و ظاهراًٌ اوگاندا اولین کشوری است که این گوشی ها استقبال کرده است.
شرکت زد تی ای اعلام کرد شرکت تلکام اوگاندا عرضه کننده اختصاصی این گوشی ها است.
گوشی های خورشید ی یاد شده بیشتر در منطقه موسوم به Arua اوگاندا – که دسترسی به شبکه برق سراسر دراین منطقه بسیار محدود است – عرضه می شود.
 تا کنون ،  شهروندان اوگاندایی مجبور بودند برای شارژ باتری گوشی تلفن همراهشان مسافت های طولانی را طی کنند ولی با عرضه این گوشی های خورشیدی ، اوضاع برای کاربران این کشور تغییر کرده و باتری گوشی  تلفن همراهشان با نیروی خورشیدی شارژ می شود.
گوشی های تلفن همراه خورشیدی از مواد اولیه بازیافتی تولید شده و دارای یک صفحه یا پنل داخلی خورشیدی است که با استفاده از نور مستقیم خورشید به مدت یک ساعت ،  انرژی لازم برای استفاده گوشی به مدت ۱۲ ساعت را ذخیره می کند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا