اپراتور دوم بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به دولت بدهکار است

محمود خسروی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا درباره پرداخت حق السهم اپراتور دوم تلفن همراه به دولت اظهار داشت: اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل –ام تی ان، همچنان بخشی از بدهی خود را به دولت پرداخت نکرده است.وی مسئله اینترکانکشن این اپراتور با مخابرات را دلیل عدم پرداخت این بدهی به دولت عنوان کرد و افزود:اما این …

محمود خسروی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا درباره پرداخت حق السهم اپراتور دوم تلفن همراه به دولت اظهار داشت: اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل –ام تی ان، همچنان بخشی از بدهی خود را به دولت پرداخت نکرده است.
وی مسئله اینترکانکشن این اپراتور با مخابرات را دلیل عدم پرداخت این بدهی به دولت عنوان کرد و افزود:اما این مسئله اپراتور دوم ، ارتباطی به عدم پرداخت بدهی اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل –ام تی ان به دولت ندارد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات با تاکید براینکه تاکنون اپراتور دوم ۳۰ میلیارد تومان از حق السهم دولت را پرداخت کرده است، ادامه داد:آخرین مهلت پرداخت السهم دولت تیرماه بوده است و این اپراتور به دلیل دیرکرد پرداخت حق السهم  دولت جریمه خواهد شد و مطابق با پروانه با آن عمل می شود.
به گزارش موبنا ، طبق مفاد پروانه، اپراتور« ام تی ان ایرانسل» باید تا تاریخ ۱۹ تیرماه حق السهم سالانه دولت را از میزان درآمد خود به خزانه واریز می‌کرد که تاکنون حدود ۲ ماه تاخیر داشته است.
گفتنی است  اپراتور دوم تلفن همراه دلیل پرداخت نکردن به موقع حق السهم دولت را مشخص نشدن تعرفه اینتر کانکشن (اتصال متقابل) با شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است.
۱۱۷/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا