سهم اینترنت اکسپلورر در بازار جهانی کاهش یافت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از اینفوورد، بر اساس گزارش Net Applications میزان استفاده کاربران جهانی از مرورگرهای اینترنتی، مرورگر اینترنت اکسپلورر در مقابل رقبای سرسخت خود عقب‌نشینی کرده است. در حالی که پیش‌تر سهم مرورگر فایرفاکس از بازارهای جهانی ۵/۲۲ درصد بود، هم‌اکنون این رقم به ۲۳ درصد رسیده و سهم …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از اینفوورد، بر اساس گزارش Net Applications میزان استفاده کاربران جهانی از مرورگرهای اینترنتی، مرورگر اینترنت اکسپلورر در مقابل رقبای سرسخت خود عقب‌نشینی کرده است.
در حالی که پیش‌تر سهم مرورگر فایرفاکس از بازارهای جهانی ۵/۲۲ درصد بود، هم‌اکنون این رقم به ۲۳ درصد رسیده و سهم مرورگر کروم گوگل نیز از ۶/۲ درصد به ۸/۲ درصد افزایش یافته است.
مرورگر سافاری اپل نیز ۱/۴ درصد از بازار جهانی مرورگرهای اینترنتی را در اختیار گرفته و سهم مرورگر اینترنت اکسپلورر مایکروسافت از ۷/۶۷ درصد به ۶۷ درصد کاهش یافته است.
در این لیست مرورگر اپرا در جایگاه پنجم قرار گرفته و نسخه جدید این مرورگر با نام Opera 10 که به تازگی به بازار عرضه شده هم‌اکنون ۲ درصد از سهم بازار جهانی مرورگرهای اینترنتی را در اختیار دارد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا