مایکروسافت مرورگر جدید با نام Gazelle را عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” انگجدت” ، مایکروسافت درحالی مرورگر جدیدش را معرفی کرد که گوگل سیستم عامل جدیدش را بانام ” Chrome” معرفی کرده است.شنیده ها حکایت از این دارد که مرورگر جدید مایکروسافت که گفته می شود بخشی از آن مروگر و بخش دیگر آن سیستم عامل است …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” انگجدت” ، مایکروسافت درحالی مرورگر جدیدش را معرفی کرد که گوگل سیستم عامل جدیدش را بانام ” Chrome” معرفی کرده است.
شنیده ها حکایت از این دارد که مرورگر جدید مایکروسافت که گفته می شود بخشی از آن مروگر و بخش دیگر آن سیستم عامل است و به منظور رقابت با سیستم عامل جدید گوگل موسوم به Chrome ، به بازار عرضه می شود.
جزییات بیشتر درباره این مرورگر جدید مایکروسافت که هنوز سیر تکامل و مراحل آزمایشگاهی را درمرکز تحقیقات مایکروسافت طی می کند ،  منتشر نشده است.
اگرچه  مرورگر جدید مایکروسافت به طرز شگفت آوری  شباهت هایی با سیستم عامل جدید گوگل دارد ، ولی بطور قطع دو نرم افزا کاملا متفاوت هستند.
گفته می شود بطورکل مرورگر جدید مایکروسافت مرورگری  بسیارامن است و همچون  Chrome قابلیت های کاربردی آن دارای پردازش های گوناگون است ولی بجای اینکه همچون دیگر مرورگرها برای بازکردن یک صفحه قسمت های مختلف آنرا به ترتیب و جزء به جزء پردازش کرده و نمایان کند ،  اجزای صفحه مورد نظر را بصورت پردازش های  مجزا بررسی کرده و آنها را همزمان ظاهر می سازد که این روش خود موجب افزایش سرعت در بازکردن صفحات اینترنتی می شود.

شباهت سیستم عاملی این مرورگر نسبت به کروم این است که مایکروسافت در آن از موتوری شبیه به موتور مجازی سازی کروم  استفاده کرده است.

۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا