اولین مودم تجاری LTE برای گوشی های تلفن همراه عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، این مودم جدید با جدیدترین استانداردهای” پروژه شراکت نسل سومی” / ۳rd Generation Partnership Project (3GPP) که در ماه مارس (بهمن – اسفند)  –  سال ۲۰۰۹ میلادی اعلام شد ، مطابقت دارد.مودم LTE یادشده را می توان نمونه ارتقا یافته و با …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، این مودم جدید با جدیدترین استانداردهای” پروژه شراکت نسل سومی” / ۳rd Generation Partnership Project (3GPP) که در ماه مارس (بهمن – اسفند)  –  سال ۲۰۰۹ میلادی اعلام شد ، مطابقت دارد.
مودم LTE یادشده را می توان نمونه ارتقا یافته و با اهمیت مودم مشابه ومطابق با استاندارقبلی که در ماه دسامبر( آذر – دی )  سال ۲۰۰۸ میلادی عرضه شد ، به شمار آورد.
مودم Kalmia دانلود با سرعت ۱۰۰ مکابیت برثانیه  و آپلود با سرعت ۵۰ مگابیت برثانیه را در محدوده باند فرکانسی ۲۰ مگاهرتس پشتیبانی می کند.
این مودم دارای استاندارد Release 8 3GPP است.
شرکت سامسونگ الکترونیک همچنین اعلام کرد موفق شده است مودم نسل سومی باند پایه (۳G baseband modem) را که دارای استاندارد Release 7 است با یک پلتفرم HSPA Evolution توسعه و ارتقا دهد.
این مودم که با با نام برند Broom معرفی شده است ، دانلود با سرعت تا ۲۸ مگابیت برثانیه  و آپلود با سرعت ۱۱.۵ مگابیت برثانیه را پشتیبانی می کند.
با ارتقای مودم Broom که مطابق با استاندارد Release 7 است ، سرعت آن به دو برابر مودم با استاندارد Release 6 HSPA – که حداکثر سرعت دانلود آن ۱۴.۴ مگابیت برثانیه است – افزایش یافت.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا