مناسب سازی ساختار سازمانی وزارت ارتباطات پس از خصوصی سازی

به گزارش سازمان خبری موبنا  به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس محمود هراتیان نژادی ، اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیات دولت، دستگاه‌های دولتی می‌بایست تا پایان سال ۸۸ نمودار سازمانی خود را بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری اصلاح کنند. وی افزود: بر همین اساس و از آن جایی …

به گزارش سازمان خبری موبنا  به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس محمود هراتیان نژادی ، اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیات دولت، دستگاه‌های دولتی می‌بایست تا پایان سال ۸۸ نمودار سازمانی خود را بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری اصلاح کنند.
وی افزود: بر همین اساس و از آن جایی که وزارت ارتباطات به عنوان دستگاهی که بزرگترین خصوصی سازی را مبتنی بر اصل ۴۴ اجرایی کرده است و با توجه به مأموریت‌های محوله به این وزارت ‌خانه، ساختار جدید سازمانی تهیه شد.
وی خاطر نشان کرد: ساختار سازمانی جدید وزارت ارتباطات با رویکرد و توجه به رویه های دولت الکترونیکی، برون‌سپاری تا حد ممکن و حفظ وظایف حاکمیتی در مجموعه وزارت تدوین و به تصویب معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور رسیده است.
هراتیان نژادی در خصوص ویژگی‌های نمودار سازمانی جدید گفت: در این نمودار سازمانی، چهار معاونت “برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات” ،” فناوری و امور بین الملل” ،” حقوقی، امور دولت و مجلس” و “توسعه مدیریت و هماهنگی امور پشتیانی” برای مجموعه وزارت ارتباطات در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: زیر مجموعه وزارت ارتباطات چند شرکت و سازمان نیز در نظر گرفته شده که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان فضایی ایران، شرکت فناوری اطلاعات ایران، شرکت پست، شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت دولتی پست بانک از آن جمله محسوب می‌شوند.
قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و امور پشتیانی تصریح کرد: در حال حاضر و با هماهنگی مجموعه مدیران و معاونان وزارت در حال تدوین تشکیلات تفصیلی وزارت هستیم که متعاقبا پس از نهایی شدن آن جهت اخذ تاییدیه های لازم از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اقدام خواهد شد.
۱۱۷/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا