گوشی جدید موتورولا مدل ” موتوکوبو آ ۴۵ ” به بازار عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” آندرویو” ،  این گوشی که به شکل کشویی طراحی و ساخت شده است ، وارد بازار برزیل شد.گوشی یاد شده به دلیل طراحی با ظرافت کمتر ، چندان شکیل و زیبا به نظر نمی رسد .این گوشی دارای صفحه کلید کامل مدل QWERTY   – که …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” آندرویو” ،  این گوشی که به شکل کشویی طراحی و ساخت شده است ، وارد بازار برزیل شد.
گوشی یاد شده به دلیل طراحی با ظرافت کمتر ، چندان شکیل و زیبا به نظر نمی رسد .
این گوشی دارای صفحه کلید کامل مدل QWERTY   – که به صورت کشویی رو به بالا ظاهر می شود – است و از این جهت برای افرادی که عادت فراوان به ارسال پیام های کتبی دارند ، مناسب و ایده آل است.
Motorola MOTOCUBO A45 همچنین  دارای سیستم اتصال EDGE ، صفحه نمایش QVGA ، فن آوری بلوتوث ، سیستم پخش موسیقی ، جک هدست استاندارد ۳.۵ میلیمتری ، د وربین ۲ مگاپیکسلی ، رادیو اف ام +RDS ، قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی microSD برای افزایش ظرفیت حافظه داخلی تا ۲ گیگابایت ، نرم افزار از قبل دانلود شده نقشه خوان Google Maps ، بازیهای موبایلی از قبل دانلود شده ، ابزار های شبکه های اجتماعی برای دسترسی به سایت های اجتماعی Facebook, Orkut و MySpace است.
۲۵ درصد از موادی که درساخت این گوشی بکار رفته است از مواد بازیافتی پلاستیک و بطری است و از این نظر ازسری گوشی های دوستدار طبیعت به شمار می آید.
قیمت فروش این گوشی حدود ۲۹۳ دلار اعلام شده است .
گفته شده است این گوشی با نام مدل Motorola A45 Murano نیز شناخته می شود.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا