معرفی برترین نرم افزارهای ایران شناسی و زبان و ادب فارسی

به گزارش فارس به نقل از ستاد خبری جشنواره رسانه‌های دیجیتال امیر سیاح اظهار داشت: در سومین دوره جشنواره ۴۵ اثر بومی، به دبیر خانه نمایشگاه رسیده که هم اکنون کارشناسان و داوران در حال بررسی این آثار هستند. “وی افزود: آثار ارسالی به جشنواره سوم نسبت به سال های گذشته از تنوع موضوعی بیشتری …

به گزارش فارس به نقل از ستاد خبری جشنواره رسانه‌های دیجیتال امیر سیاح اظهار داشت: در سومین دوره جشنواره ۴۵ اثر بومی، به دبیر خانه نمایشگاه رسیده که هم اکنون کارشناسان و داوران در حال بررسی این آثار هستند. “
وی افزود: آثار ارسالی به جشنواره سوم نسبت به سال های گذشته از تنوع موضوعی بیشتری برخوردار است.این در حال است که شرایط شرکت در جشنواره تغییری نکرده است.
مسوول بخش نرم افزارهای تلفن همراه سومین جشنواره رسانه های دیجیتال گفت: بخش نرم افزارهای تلفن همراه شامل تمامی نرم افزارهای رسانه ای (غیر مخابراتی) است که روی گوشی تلفن همراه قابل اجرا بوده و می تواند به صورت مستقل و یا با بهره گیری از سیستم های مخابراتی، خدمات و ارتباط با مخاطب ایجاد کند.
وی بیان کرد: این نرم افزار‌ها باید ویژه گوشی های تلفن همراه باشند که شامل نرم افزارهای رسانه ای ویژه تلفن همراه، نرم افزارها اذان گو، بازی های موبایل، برنامه های کاربردی (تقویم وغیره) و مترجم های همراه و غیره است.
سیاح درباره داوری ها در این حوزه نیز افزود: در بخش اصلی و حوزه های محتوایی داوری شامل بهترین اثر مبلّغ و مروج زبان و ادب فارسی، بهترین اثر ایران‌شناسی و مبلّغ و مروج فرهنگ و هنر ایرانی، بهترین اثر ترویج اسلام و معارف اسلامی، بهترین اثر مبلغ و مروج ارزش های انقلاب و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره)، بهترین اثر مبلغ و مروج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس و بهترین اثر با مخاطب کودک و نوجوان است.
مسوول بخش نرم افزارهای تلفن همراه سومین جشنواره رسانه های دیجیتالگفت: دیگر بخش های داوری در بخش اصلی شامل بهترین اثر در حوزه فرهنگ عمومی با مخاطب خانواده، بهترین اثر سرگرمی، بازی و بهترین اثر دارای نوآوری است.
سیاح افزود: داوری در بخش شکلی نیز شامل بهترین رابط کاربری و سازگاری است و داوری در بخش ویژه نیز شامل بهترین ابزار توسعه کاربری خط و زبان فارسی در محیط دیجیتال است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا