اطلاعات فیلم بر روی آی فون منتشر می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، به این ترتیب این کاربرد هالیوود را مستقیما برای طرفداران به دستگاه های تلفن همراه می آورد و اطلاعات سنتی همچون روزنامه ها را حذف می کند.با رویگردان شدن تبلیغات سنتی از روزنامه ها به فضای وب، استودیوهای فیلم سازی نیز بازاریابی خود را از …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، به این ترتیب این کاربرد هالیوود را مستقیما برای طرفداران به دستگاه های تلفن همراه می آورد و اطلاعات سنتی همچون روزنامه ها را حذف می کند.
با رویگردان شدن تبلیغات سنتی از روزنامه ها به فضای وب، استودیوهای فیلم سازی نیز بازاریابی خود را از طریق وب گسترش می دهند. به این ترتیب برای وب سایت های شبکه اجتماعی چون Flixster این تغییرات باعث پیشرفت شده است.
کاربرد “Movies” به کاربران گوشی آی فون اپل امکان می دهد که در باره بازیگران معروف و فیلم ها مطلب بخوانند، بلیت خریداری کنند و توضیحات و نقدهایی درباره فیلم ها بنویسند و با دیگران به اشتراک بگذارند.
Flixster یک وب سایت شبکه اجتماعی است که کاربرد Movies را به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.
این شرکت اعلام کرده که در طول ۶ ماه گذشته تعداد کاربرانش ۸۳ درصد افزایش یافته است و ادعا می کند که ۲۰ درصد همه دارندگان گوشی آیفون در آمریکا از این کاربرد استفاده می کنند.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا