هزينه هاي کاربران آمريکا، فرانسه ، چين و هند به ۲۶/۱۳ تريليون دلار مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت هاستدنيوز، اين تحقيقات نشان مي دهد که کاربران آمريکا در بين اين کشور ها با ۹/۹تريليون دلار هزينه در صدر اين جدول قرار دارند و آمريکايي ها پنج برابر بيشتر از هندي و چيني ها گوشي  خريداري مي کنند.   براساس اين گزارش ، ميزان هزينه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت هاستدنيوز، اين تحقيقات نشان مي دهد که کاربران آمريکا در بين اين کشور ها با ۹/۹تريليون دلار هزينه در صدر اين جدول قرار دارند و آمريکايي ها پنج برابر بيشتر از هندي و چيني ها گوشي  خريداري مي کنند. 
 براساس اين گزارش ، ميزان هزينه هاي کاربران فرانسوي  4/1 تريليون، چيني ها ۳/۱تريليون و هندي ها ۶۶۰ميليارد دلار اعلام شده است.
کاربران آمريکايي در ماه اکتبر( مهر و آبان ) سال جاري ميلادي  8/102 ميليارد دلار صرف خريد و هزينه هاي تلفن همراه کردند که نسبت به ماه سپتامبر اندکي کاهش داشته است.
در حال حاضر تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا بيش از ۲۵۵ميليون و ۴۰۰ هزار نفر و ضريب نفوذ آن ۰۶/۸۴ درصد است و  18 اپراتور تلفن همراه در اين کشور فعاليت مي کنند  که AT&T با بيش از ۷۰ ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS ,TDMA ,GSM ,GPRS ,EDGE, UMTS و  HSDPA رتبه اول را در اين کشور و رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
تعداد کاربران تلفن همراه در فرانسه تا مارس ۲۰۰۸ ميلادي ۵۵ميليون و ۷۳۱هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۰.۰۱درصد اعلام شده است.
اين کشور چهار اپراتور ارتباطي دارد و فرنس تله کام مهمترين شرکت مخابراتي اين کشور و يکي از بزرگترين شرکت هاي مخابراتي جهان است.
تعداد کاربران چين از رشد قابل توجهي برخوردار بوده است و در فوريه ۲۰۰۶ تعداد کاربران اين کشور ۴۰۰ ميليون نفر بوده و با گذشت ۱۶ ماه ، تا پايان ژوئن ۲۰۰۷ به ۵۰۰ ميليون نفر و اکنون با گذشت ۱۲ ماه از مرز ۶۰۰ ميليون نفر گذشته است.
چاينا موبايل و چاينا يونيکام دو اپراتور ارتباطي اين کشور هستند که به ترتيب رتبه هاي اول و دوم را در چين و اول و سوم را در جهان دارا مي باشند.
چاينا موبايل، در ماه ژوئن ۶/۷ ميليون نفر به تعداد کاربران خود افزوده است و تعداد کاربران اين شرکت در حال حاضر ۶/۴۱۴ ميليون نفر است.
بر اساس تازه ترين آمار بدست آمده ، تعداد کاربران تلفن همراه در هند تا پايان فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي به ۳۱۰ ميليون و ۶۲۰ هزار نفر رسيد و در سپتامبر ۲۰۰۸ ميلادي نه ميليون و ۹۹۰ هزار نفر به تعداد کاربران تلفن همراه اين کشور اضافه شده است اما برغم  اين افزايش ، ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور پر جمعيت در اين فصل به ۲۷.۵ رسيده است.
۱۷۹/۱۴/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا