شرکت بیش از هزار و ۳۰۰ اثر در جشنواره رسانه های دیجیتال

به گزارش سازمان خبری موبنا، بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره تعداد آثار در شش بخش اصلی جشنواره به این ترتیب است: «نرم افزارهای چند رسانه ای ۶۵۴ اثر»،«پایگاه های اینترنتی و وبلاگها ۵۷۵ اثر»، «بازی های رایانه ای و سرگرمی های دیجیتال ۱۹ اثر»،«هنرهای دیجیتال ۱۱ اثر»، «نرم افزارهای تلفن همراه ۴۵ اثر» و …

به گزارش سازمان خبری موبنا، بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره تعداد آثار در شش بخش اصلی جشنواره به این ترتیب است: «نرم افزارهای چند رسانه ای ۶۵۴ اثر»،«پایگاه های اینترنتی و وبلاگها ۵۷۵ اثر»، «بازی های رایانه ای و سرگرمی های دیجیتال ۱۹ اثر»،«هنرهای دیجیتال ۱۱ اثر»، «نرم افزارهای تلفن همراه ۴۵ اثر» و فن آوری و نوآوری در رسانه های دیجیتال ۴۱ اثر.
مهلت ارسال اثر برای حضور در جشنواره تا بیستم مرداد ماه بود که این زمان تا اواخر مرداد ماه تمدید شد. اما برای سه بخش جشنواره یعنی: هنرهای دیجیتال، بازی های رایانه ای و فناوری و نوآوری علاقمندان تا پانزدهم شهریور ماه فرصت دارند تا آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.
سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال علاوه بر این شش بخش اصلی، در هشت بخش جانبی و خارج از مسابقه هم برگزار می شود. این جشنواره و نمایشگاه از هشتم مهرماه امسال آغاز و تا هجدهم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برپا خواهد بود.
این جشنواره و نمایشگاه  از سوی  مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
۲۰/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا