“ماي وو” عينک هاي ويديويي مختص گوشي هاي نوکيا N95 ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “نوکيا ترندز لب”، شرکت Myvu اين عينک هاي Crystal را درنمايشگاه نوکيا Nokia Trends Lab  که ۹ مي در آمستردام و ۲۹ مي در بروکسل برگزار مي شود ، به نمايش مي گذارد.  اين شرکت در نمايشگاه مذکور يک سري فيلم Myvu  را به نمايش …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “نوکيا ترندز لب”، شرکت Myvu اين عينک هاي Crystal را درنمايشگاه نوکيا Nokia Trends Lab  که ۹ مي در آمستردام و ۲۹ مي در بروکسل برگزار مي شود ، به نمايش مي گذارد. 
اين شرکت در نمايشگاه مذکور يک سري فيلم Myvu  را به نمايش مي گذارد و فيلم سازان نيز مي توانند با بارگذاري فيلم هاي خود در وب سايت نمايشگاه Nokia Trends Lab در اين طرح شرکت کنند.
بهترين فيلم ها براي نمايش در اين نمايشگاه انتخاب مي شوند. بازديد کنندگان مي توانند فيلم ها را از طريق عينک هاي ويديويي که به گوشي ۸ گيگابايتي نوکيا متصل است ببينند.
سيستم ديداري Myvu که حق امتياز دارد با همکاري شرکت SolidOptex ساخته شده است وموبايل را به پخش کننده هاي ويديويي همراه و هندزفري و تمام صفحه تبديل مي کند.
 اين عينک ها باريک، سبک و بادوام هستند و نسبت به مدل هاي قبلي Myvu 35 درصد زاويه ديد را افزايش داده و مي توان واقعي ترين کيفيت DVD را تماشا کرد.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا