برنده اپراتور سوم هنوز مشخص نشده است

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، پس از انجام مزایده اپراتور سوم در دی ماه سال ۸۷ ، کنسرسیوم تامین اتصالات به عنوان برنده این پروژه شناخته شد اما در ۲۰ اردیبهشت ماه امسال مسئولان وزارت ارتباطات این کنسرسیوم را به دلیل عدم انجام تعهدات خود از پروژه کنار گذاشتند و با برنده دوم …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، پس از انجام مزایده اپراتور سوم در دی ماه سال ۸۷ ، کنسرسیوم تامین اتصالات به عنوان برنده این پروژه شناخته شد اما در ۲۰ اردیبهشت ماه امسال مسئولان وزارت ارتباطات این کنسرسیوم را به دلیل عدم انجام تعهدات خود از پروژه کنار گذاشتند و با برنده دوم مزایده – کنسرسیوم زین ایران – مذاکرات را آغاز کردند اما این کنسرسیوم هم دعوت ایران را پس زد و هم اکنون پروژه اپراتور سوم که قرار بود در تابستان امسال سیمکارت های خود را به بازار عرضه کند، درابهام بسر می برد .
شواهد نشان می دهد اپراتور سوم در اختیار تامین تله کام قرار می گیرد
رئیس کمیته مخابرات مجلس از ارایه پیشنهاد واگذاری پروژه اپراتور سوم تلفن همراه به شرکت داخلی تامین تله کام ( وابسته به تامین اجتماعی) توسط دولت خبر داد و گفت: تاکنون این خبر به صورت رسمی اعلام نشده اما شواهد نشان می دهد که تامین تله کام ، پروژه اپراتور سوم را در اختیار می گیرد.
علی مطهری با تاکید بر اینکه مجلس نمی تواند در مرحله انتخاب اپراتور سوم دخالتی داشته باشد ، گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته مقامات ارشد وزارت ارتباطات با مسئولان تامین تله کام ، به نظر می رسد که پروژه به این شرکت داخلی سپرده شود.
به گفته وی ، تامین تله کام به همراه شریک خارجی خود برنده اول این مزایده بوده و در زمان حاضر نیز از این لحاظ ارجح تر است.

چیزی به تامین تله کام رسما اعلام نشده است
اما یک مقام مسوول در شرکت تامین تله کام از مشخص شدن این شرکت برای در اختیار گرفتن پروژه اپراتور سوم اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: تاکنون خبری در این زمینه به ما اعلام نشده است.
وی افزود: هیچ گونه اطلاع رسمی در این زمینه به تامین تله کام اعلام نشده اما برخی اخبار از این مساله حکایت دارد.

برنده اپراتور سوم هنوز مشخص نشده است
در همین حال محمدرضا فرنقی زاد مدیرکل روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات گفت: تاکنون تصمیم قطعی برای اعلام برنده اپراتور سوم گرفته نشده است.
این مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات افزود: برنده اپراتور سوم هنوز مشخص نشده و اخباری درباره انتخاب این اپراتور صحت نداشته و موثق نیست.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا