همایش زیرساخت های دولت الکترونیک برگزار می شود

  به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت این همایش با هدف ارائه راهبردهای توسعه زیرساخت های دولت الکترونیک ،معرفی چشم انداز و اهداف مرکز داده ملی، ارتقای دانش متخصصان این حوزه به منظور ایجاد بستر تعامل مرکز داده ملی و سایر مراکز داده برگزار می شود. در حاشیه برگزاری این …

  به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت این همایش با هدف ارائه راهبردهای توسعه زیرساخت های دولت الکترونیک ،معرفی چشم انداز و اهداف مرکز داده ملی، ارتقای دانش متخصصان این حوزه به منظور ایجاد بستر تعامل مرکز داده ملی و سایر مراکز داده برگزار می شود.
 در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاهی از سوی شرکت های فعال در حوزه مراکز داده و همچنین بازدید از دیتاسنترهای موجود ، برپا می شود.
این همایش نخستین همایش از سلسله همایش های زیرساخت های دولت الکترونیک است که از این پس با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار می شود.
دانشگاه ها،  نهاد های عمومی ،شرکت ها و سازمان های دولتی  از جمله وزارتخانه ها ، استانداری ها ،بانک ها، شرکت های بیمه وشرکت های مخابراتی ازجمله شرکت کنندگان  این همایش هستند.
۱۱۷/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا