بازار گوشی های موتورولا در کسادی به سر می برد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به گفته منابع بازاری، جو حاکم بر کشور مبنی بر عدم استقبال از گوشی های آمریکایی باعث شده تا بازار موتورولا در ایران همچنان بدون مشتری روزهای سردی را سپری کند.عرضه مدل های جدید و متنوع از برندهای معتبر جهانی موجود در بازار باعث شده تا خریداران تمایلی به …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به گفته منابع بازاری، جو حاکم بر کشور مبنی بر عدم استقبال از گوشی های آمریکایی باعث شده تا بازار موتورولا در ایران همچنان بدون مشتری روزهای سردی را سپری کند.
عرضه مدل های جدید و متنوع از برندهای معتبر جهانی موجود در بازار باعث شده تا خریداران تمایلی به خرید گوشی های موتورولا نداشته باشند چرا که توزیع گوشی های جدید موتورولا در بازار به ندرت صورت می گیرد.
از سوی دیگر کاهش واردات قانونی گوشی های موتورولا باعث شده تا نمایش این نوع گوشی ها در پشت ویترین مغازه ها کاهش یابد.
این اظهارات در حالی بیان می شود که یک نماینده واردکننده این برند در بازار تلفن همراه معتقد است: معرفی نشدن مدل های جدید این برند یکی از دلایل اصلی است که باعث شده تا مشتریان از مدل های موتورولا استقبال نکنند.
“حسین پاینده” مدیرعامل شرکت پارس کامتل در این باره گفت: عدم تنوع مدل های  موتورولا در سطح بازار باعث شده تا مشتریان علاقه چندانی به این مارک نشان ندهند به همین دلیل شرکت های قانونی عرضه کننده این گوشی ترجیح به کاهش عرضه این موتورولا کردند.
 هم اکنون دو شرکت فیتکو و پارس کامتل به عنوان واردکننده گوشی های موتورولا در بازار تلفن همراه کشور به شمار می آید.
آخرین بررسی ها در بازار تلفن همراه حاکی از آن است  با استمرار کاهش استقبال از گوشی های موتورولا  طی ماه های آتی شاهد بی رونقی بودن کامل این برند در سطح بازار تلفن همراه خواهیم شد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا