لوازم صوتی و تصویری قاچاق گارانتی ندارند

“ابرهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: بهترین راه حل مناسب برای جلوگیری ازهرگونه سوء استفاده و تقلب در نحوه فروش کالاهای  صوتی و تصوریری ، ارتباطی خرید از مراکز مورد اطمینان برای مشتریان است.وی افزود: به دلیل اینکه فروشندگانی که دارای پروانه کسب ،ملزم به رعایت یک سری …

“ابرهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: بهترین راه حل مناسب برای جلوگیری ازهرگونه سوء استفاده و تقلب در نحوه فروش کالاهای  صوتی و تصوریری ، ارتباطی خرید از مراکز مورد اطمینان برای مشتریان است.
وی افزود: به دلیل اینکه فروشندگانی که دارای پروانه کسب ،ملزم به رعایت یک سری قوانین هستند که در صورت عدم رعایت آنها  برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به وضعیت بازار صوتی و تصویری در تهران گفت: هم اکنون برخی از فروشگاه ها به عرضه تلویزیون های بدون گارانتی که از طریق قاچاقچیان وارد بازارشده است می پردازند که خدمات پس از فروش شامل این نوع تلویزیون ها  نمی شوند.
“ابرهیم درستی” همچنین با اشاره به تقلبات صورت گرفته در بازار تلفن همراه گفت: تخلفات درنحوه خریدوفروش گوشی تلفن همراه عموما از سوی فروشگاه های بدون مجوز پروانه کسب  صورت می گیرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا