تبليغات از طريق اينترنت در تلفن همراه بايد گسترش پيدا کند

” دکتر محمد توحيدي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب گفت : اينترنت موبايل از پتانسيل بالايي در توسعه تبليغات آنلاين برخوردار است  که مي تواند از جمله تبليغات تاثير گذار براي معرفي کالا و خدمات باشد . وي افزود : بايد بگويم که هنوز منافع زيادي در جستجوي …

” دکتر محمد توحيدي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب گفت : اينترنت موبايل از پتانسيل بالايي در توسعه تبليغات آنلاين برخوردار است  که مي تواند از جمله تبليغات تاثير گذار براي معرفي کالا و خدمات باشد .
وي افزود : بايد بگويم که هنوز منافع زيادي در جستجوي بازاريابي وجود دارد ، به طوريکه مي تواند به ما فناوري بهتري بدهد تا اهداف تبليغاتي خود را توسعه دهيم.
وي تاکيد کرد : مهمترين هدف ما براي کسب يک فضاي وسيع  تبليغاتي ، شبکه اينترنت موبايل است ، به عنوان نمونه  تمام آلماني ها يک تلفن همراه دارند در اين مورد فقط کافي است که به موفقيت “آيفون” اپل آمريکا در آلمان نگاه کنيم.
وي ادامه داد :  اين تلفن همراه مجهز به اولين مرورگر وب واقعا قوي روي يک دستگاه همراه است و تلفنهاي همراه ديگري نيز که از اين پتانسيل برخوردار باشند ، در راه هستند.
به گفته وي با استفاده از اين نوع  تبليغات مي توان به عنوان مهمترين هدف در عرصه اينترنت موبايل تبديل شد چراکه تلفنهاي همراه کاملا شخصي هستند .
وي در پاسخ به اين سئوال که آيا کسب و کار موبايل مي تواند نسبت به وب و رايانه شخصي گسترده تر شود نيز گفت : کسب و کار موبايل بطور حتم  نسبت به وب و رايانه شخصي گسترده تر خواهد بود اما براي رسيدن به اين توسعه چند سالي زمان نياز است.
B/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا